SEO Buzzword – آنچه در آن است ؟

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on SEO Buzzword – آنچه در آن است ؟

SEO Buzzword – آنچه در آن است ؟

[ad_1]

SEO یا بهینه سازی موتور جستجو است که مفهوم پشت گرفتن ترافیک به وب سایت خود را با رسیدن به نتایج جستجو در موتورهای جستجو و دایرکتوری ها (به نام ارگانیک یا طبیعی نتایج). کسانی که رتبه بالا هستند بیشتر مستعد به افزایش فروش کسب و کار.

سه موتورهای جستجو در آمریکای شمالی شامل گوگل, بینگ و یاهو. هر یک ارائه می دهد نتیجه جستجو در صفحات وب بر اساس محتوا است که رتبه بندی با توجه به ارتباط. نتیجه جستجو ساخته شده است تا از این سایت توضیحات متا تگ, اما همچنین می تواند به طور تصادفی تولید شده توسط موتور جستجو را بر اساس محتوای آن را اسکن.

وجود دارد مقدار زیادی از عناصر مورد نیاز برای موفقیت رتبه در موتورهای جستجو – مهم ترین بودن محتوای با کیفیت.

مطالب خود را باید به خوبی نوشته شده و ارائه اطلاعات مربوطه. مردم با استفاده از موتورهای جستجو با تایپ کردن کلمات کلیدی. این کلمات کلیدی به نظر می رسد باید در محتوای وب سایت خود را. کلمات کلیدی را می توان در عبارات و در بسیاری از موارد محل-پسوند های. اگر بیننده در حال جستجو برای یک مورد خاص و یا خدمات از یک خاص و موقعیت جغرافیایی یک عبارت جستجو ممکن است “مجتمع مسکونی محوطه سازی مرخم”. نتایج موتورهای جستجو خواهد شد لیست تمام وب سایت های که با استفاده از این عبارت را از طریق سایت های که با استفاده از برخی از کلمات در عبارت. که لیست اجرا می تواند به میلیون ها نفر.

سایت بالا رتبه بندی خواهد بود که با استفاده از جستجوی عبارت عناصر مربوطه مد در محتوای وب سایت و کد. این است که به اندازه کافی برای حفظ این صفحه رتبه بندی. دیگر عوامل عبارتند از: صفحه طراوت. آن است که به روز رسانی به طور منظم ؟ کد پاک کردن به اندازه کافی برای جستجو رباتها به خزیدن ؟ آیا این بار سایت سرعت ؟ در حال بینندگان خود را درگیر با محتوا و یا انجام آنها جستن سرعت ؟ شما با استفاده از ابزار تبدیل مانند فرم تماس با ما? است که وب سایت خود را پاسخگو ؟ آیا شما درگیر بینندگان خود را با خارج از سایت ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی است ؟ یا لینک مجرب و محترم وب سایت. چه مدت شما متعلق به دامنه خود را?

آخرین الگوریتم های جستجو به دنبال ارتباط. کیفیت یا کمیت. در هنگام اضافه کردن محتوا به سایت خود سعی کنید و به همین دلیل بینندگان خود را باید صرف وقت در صفحات. مطمئن شوید که وجود دارد ارزش واقعی به اطلاعات ارائه شده – در حالت ایده آل داده نشده در سایت های دیگر. این الگوریتم نیز به دنبال لینک های با کیفیت. لینک از محترم سایت رتبه بسیار بالا به موجب آن لینک در نظرات وبلاگ تمایل به با کیفیت پایین. همچنین از خودتان بپرسید “چگونه اجتماعی است که وب سایت خود را؟” رسانه های اجتماعی خود را نیز شهرت می رود راه طولانی. به رسمیت شناختن نام تجاری و محتوای مربوطه در اینجا اعمال می شود بیش از حد. به اشتراک گذاری اجتماعی نیز کمک می کند تا به ساخت شبکه خود را, اما تنها اگر شما در حال ارائه اطلاعات با کیفیت است.

این اما یک مقدمه کوتاه به جستجوگرها. به عنوان اینترنت رشد می کند بنابراین آیا مشکل از حفظ وب سایت خود را رتبه بندی. وجود دارد بیش از 4.5 میلیارد صفحات ایندکس شده. چگونه رتبه سایت خود را? گوشی های موبایل و تبلت جستجوهای هستند فراتر سنتی دسکتاپ جستجو. است خود را به وب سایت تلفن همراه-آماده ای ؟

در حال تبدیل نرخ کار را برای شما?

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top