ExpertPreneurs – 6 کسب و کار سیستم عامل شما باید ساخت تا حمایت خود را از تجربه و تخصص محور امپراتوری

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on ExpertPreneurs – 6 کسب و کار سیستم عامل شما باید ساخت تا حمایت خود را از تجربه و تخصص محور امپراتوری

ExpertPreneurs – 6 کسب و کار سیستم عامل شما باید ساخت تا حمایت خود را از تجربه و تخصص محور امپراتوری

[ad_1]

هر تخصص محور کسب و کار در مرکز آن یک متخصص برجسته و یا به رسمیت شناخته شده گورو است که با موفقیت اهرمی همان شش پایه کسب و کار بلوک های ساختمان به سود های عظیم و گسترده محصول امپراتوری.

در حال ظهور از کارشناسان تاسیس کارشناسان و کارآفرینان نیز می تواند اهرم این همان بلوک های ساختمان به موفق ExpertPreneurial محصول امپراتوری و چندین مراکز سود. و آن را نه ثروت و نه آن را برای همیشه لطفا برای.

این شش بلوک های ساختمان عبارتند از:

  • محتوا در هسته خود تخصص محور کسب و کار خود و مطالب بدن از دانش و تجربه. آن است که خود را صدای پیام خود و منطقه خود را از تجربه و تخصص تحویل از طریق صحبت کردن و نوشتن و ضبط شده است.
  • اتصال – شما می دانید که مهم است. اما مهم تر از کسی که شما می دانید این است که شما را می داند و بیشترین واردات این است که چگونه آنها می دانند. اتصال است که در آن شما برای ساختن و پرورش خود را شخصی جامعه و ایجاد مرکز خود را از نفوذ است. این شامل مخاطبین در سراسر شخصی و حرفه ای خود کسب و کار شبکه های اعضای باشگاه و سازمان ها و یا گروه های که در آن شما منجر شود و یا به طور فعال شرکت کنند و مربیان و مربیان و همکاران.
  • نام تجاری – چه کسانی و چه شخصی خود را با نام تجاری نشان دهنده و چگونه شما قرار دارد در بازار. نام تجاری شامل هر جنبه ای از چگونه شما به نمایندگی از خود ارائه تصویری به احساس شما می خواهید در مورد شما و محصولات خود را. نام تجاری است که در آن شما درخواست تجدید نظر به چشم انداز و مشتریان از طریق پنج حواس انسان – بینایی و شنوایی طعم و بو و لمس است. بیشتر احشایی نام تجاری خود را بیشتر به یاد ماندنی خواهد بود.
  • رسانه ها – رسانه های جهان تکامل یافته است به طور چشمگیری در طول دهه گذشته شامل اخبار اصلی و ویژگی های رسانه های اجتماعی, رسانه ها و به طور مستقل تولید شده رسانه ها. امروز در محیط کسب و کار ExpertPreneurs و کارآفرینان رسانه ها و به عنوان چنین در سطح میدان بازی با رسانه های سنتی. کلید به در حال توسعه یک جامد رسانه های پایگاه یکپارچه پل از یک نوع رسانه به بعد ایجاد یک رسانه حضور طریق استراتژیک بازاریابی است.
  • روابط عمومی – نه تنها روابط عمومی شامل روابط مطبوعاتی و مداوم حساس به زمان تبلیغات, اما آن را نیز مدیریت شهرت و روابط اجتماعی.
  • زبان – زنده حضوری و مجازی ارائه میزبانی teleseminars ها کلید توجه داشته باشید سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی, دور میز مذاکرات و سمینارها. اساسا هر فرصت را به صحبت می کنند به هر گروه از بازار هدف خود را.

تسلط بر هر یک از این مناطق اجازه می دهد تا کارآفرینان به اهرم خود و به منظور توسعه بسیار سودآور خطوط تولید بر اساس تخصص خود را. در نتیجه ساختمان تخصص مبتنی بر کسب و کار با شما در هسته به عنوان غیر قابل انکار متخصص در منطقه انتخاب شده خود را. چشم انداز را دنبال خدمات خود را به جای شما برای جستجو مشتریان. و در آخر شما خواهد شد پول بیشتری را در حالی که کار کمتر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top