E-ارتباطات شیدایی

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on E-ارتباطات شیدایی

E-ارتباطات شیدایی

آن را حدود 2 بعد از ظهر روز جمعه و من احتمالا فرستاده 50 e-پیام امروز. این شامل پیام های رسانه های اجتماعی پیام های متنی و ایمیل. در مقایسه با افراد دیگر است که بیش از احتمال بسیار کم تعداد است. در عین حال از آن ساخته شده من فکر می کنم درصد بالایی از ارتباطات است که الکترونیکی انجام شده است.

پاسخ فوری ارضاء

اگر من نیاز به اتصال با یک دوست روش ارجح من تماس است که همیشه متن. خواستار چنین زحمت و هنگامی که شما را به یک گفتگو کل فرایند طولانی مدت است. که زمان برای که ؟ به علاوه من معمولا به یک پاسخ فوری. کامل. برای تلفن های موبایل سرد اما این درست است برای اکثر مردم است. بحث ما هنگامی که ما دیدار – امیدوارم. هیچ یک از ما می خواهم به یکی از این افراد به طور مداوم مشاوره تلفن خود را در هنگام ملاقات با دوستان و یا بدتر از مشتریان!

برای کسب و کار انتخاب اول من همیشه ایمیل. کمتر از یک پاسخ فوری اما درصد بالا است که یک پاسخ ارائه خواهد شد به سرعت. این است که کمی بیشتر استرس زا از آنجا که پاسخ فوری ارضاء شده است تا حدودی از هنجار.

رسانه های اجتماعی یکی دیگر از منابع خوب برای “پاسخ فوری ارضاء”. یک پست از یک حساب شخصی تقریبا همیشه می شود یک لحظه خواهم از کسی. یک پست از یک حساب کسب و کار است یا ضربه از دست, اما از آن است که بیشتر از یک مکمل ابزار ارتباطی پس از آن بخشایش.

هنوز هم نوشتن نامه ها و قوانین و مقررات خود را!

خوب حالا که ما ایجاد کرده اند که e-ارتباط داغ است, ما چگونه اعمال می شود که مطلوب به منظور ساده کردن کار ما اما جلوگیری از تبدیل شدن به رباتیک و غیرشخصی? هر کس دوست دارد برای دریافت بازخورد فوری. مشتریان و نامزد نمی خواهید برای پاسخ صبر کنید. که به علاوه به برقراری ارتباط الکترونیکی. هر کس همیشه به نظر می رسد در دسترس خواهد بود. اشکال این است که آن می تواند منجر به برخی از سردرگمی و عدم شفافیت. مثبت است که می تواند منجر به کمتر سردرگمی و وضوح بیشتر. متعجب?

بیایید شکستن این از هم جدا. با جریان ثابت از پیام ها به خصوص ایمیل های بسیاری از پیام های از دست رفته فقط به خاطر اینکه هر کس در خرید و فروش با حجم بالا و یا آنها خواندن بین خطوط از آنچه فرستاده شده است. دیگر نکته این است که شما همیشه باید مراقب باشید از آنچه شما را در نوشتن.

هر کس نمی باشد به خصوص با استعداد در کلمه نوشته شده است و چگونه شما ارتباط برقرار است که همیشه نشانه ای از حرفه ای خود را و یا عدم. دستور زبان و املا و محتوا همیشه باید برای بررسی صحت. در این جهان شتاب زده به همین دلیل است که ما در حال برقراری ارتباط در این راه برای شروع با برخی از قوانین اساسی نوشته شده ارتباطی اغلب نقض شده است.

جالب است چرا که در روز از همه نامه نوشت. امروز ما در حال بازگشت به نوشتن نامه آن است که به سادگی که تحویل بسیار سریعتر است. که گفت:, نوشته شده ارتباطی چیزی جدید است. قوانین تغییر نکرده.

آیا شما تا به حال با ارسال یک ایمیل به کسی که نباید در لیست گیرنده چون شما mis-کوک و به طور تصادفی شامل آنها ؟ این اتفاق برای بسیاری از ما و این چیزی است که ما افتخار است. عذر خواهی معمولا به منظور اما پس از “ارسال” را فشار دهید فشار داده شده است وجود دارد بسیار است که می تواند انجام شود.

این همان داستان با فایل های پیوست. چند بار این اتفاق افتاده است ؟ شما به رخ کشیدن یک مناجات از دلایلی که دریافت کنندگان نیاز به بررسی سند به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و تنها به کسی که به شما ارسال که مخوف پیام “هیچ دلبستگی”. Ughh. درد در هر زمان! همیشه وصل کنید قبل از نوشتن پیام خود را برای کمک به جلوگیری از این موضوع است.

مشکل با تمام ارتباطات الکترونیکی است که شما می توانید آن را به عقب فقط می خواهم که نامه یا کارت شما ظهور به صندوق پستی. به همین دلیل است که بسیار مهم است که شما انجام برخی از برنامه ریزی با هر پیامی که شما ارسال. بله هر پیام. حتی شخصی خود را به Facebook® پست می تواند تاثیر خود را در زندگی کسب و کار.

قوانین برای پست های اجتماعی

چه هستند برخی از قوانین ساده برای اجتماعی پست ؟ هرگز پست چیزی است که شما نمی خواهد خوب با “همه” دیدن. که شامل مادر خود, رئیس, کار خود را, همکاران, مشتریان, و غیره. همه چیز باز است و بازی امروز. شما حتی ممکن است در ارتباط با برخی از مشتریان خود را بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی. بسیار از آن هرگز از بین می رود و وجود فرصت برای هر کسی که برای دیدن. BCWYP – مراقب باشید آنچه که شما در پست!

همچنین مراقب باشید از آنچه شما به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی. برخی از مردم به اشتراک گذاری پست ها بدون حتی خواندن آنها. خواندن آنچه شما در حال های قبل از شما پست به مطمئن شوید که آن را نشان دهنده شما و شرکت شما به خوبی. شما نمی خواهید برای به اشتراک گذاشتن چیزی است که بخشی از اعتقاد و شور و شوق بنابراین خواندن همه چیز اول ضروری است.

اگر چه هر شرکت باید یک سند نوشته شده است در رسانه های اجتماعی ارسال و آن را روشن به کارکنان چه خوب است به ارسال برخی از شرکت ها فاقد آن هستند در این منطقه است. اگر شما بی اطلاع از آنچه در این ارسال سیاست خود را برای شرکت ارسال کنید به نمایندگی از شرکت شما. بسیار مهم است که شما آگاهانه در مورد آنچه شرکت شما اجازه می دهد تا شما را به ارسال هنگامی که شما به نمایندگی از شرکت شما در رسانه های اجتماعی و یا در غیر این صورت.

نگه داشتن آن مفید و جالب!

آن است که بسیار قابل قبول و حتی لازم را برای متن و ایمیل با مشتریان و نامزدها به طور منظم. اگر شما انجام این کار شما از دست رفته یک بزرگ ارتباط-ساختمان متوسط. نگه داشتن در تماس الکترونیکی به مشتریان و نامزدها آگاهی از فرصت ها و اطلاعات است که می تواند به نفع آنها بسیار مهم است. این مهم است که به آنها اجازه می دهد به “انتخاب کردن” و اگر آنها شما نباید پیام دوباره آنها را بدون دریافت اجازه.

با e-ارتباطات و نگه داشتن مردم در مورد شرکت شما و محصولات خود را اما نمی overkill با یک دسته از خسته کننده پیام است که می گویند همین است. همچنین به یاد داشته باشید خود را رسانه های اجتماعی و ایمیل و مقررات. نمی شکاری افرادی که در ارتباط با شما با ثابت و سرزده فروش, پیام, مگر اینکه شما می خواهید به قطع شود.

در پایان نوشته شده در ارتباطات, البته, الکترونیکی, یک راه زندگی است. آن است که یک عنصر بسیار مهم در کسب و کار ما و زندگی شخصی. همانطور که با همه چیز ما می توانید آن را برای ما نفع و یا برای مرگ ما. آن را به ما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top