5 نکته که می تواند به شما کمک کند استاد صدای شما طراحی رابط کاربر

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on 5 نکته که می تواند به شما کمک کند استاد صدای شما طراحی رابط کاربر

5 نکته که می تواند به شما کمک کند استاد صدای شما طراحی رابط کاربر

[ad_1]

صدای طراحی رابط کاربر (VUI) در نوسان کامل است که به تدریج تبدیل پیشرفته و محبوب این روزها. دستیاران شخصی دیجیتال مانند آمازون الکسا اپل Siri Google Now و مایکروسافت کورتانا به طور منظم پیشرفت برای تبدیل شدن به بهترین در دسترس دستیار صوتی در بازار است.

پس از راه اندازی اکو دستیار صوتی دستگاه توسط آمازون در ماه دسامبر سال 2014 تا به امروز حدود 8.2 میلیون دستگاه به فروش می رسد و بازگشت از جستجوی صوتی در ادامه به مقیاس. MindMeld اینترنت گزارش روند از سال 2016 آمار است که 60 درصد از مردم در سال گذشته آغاز شده با استفاده از جستجوی صوتی و در شش ماه گذشته 41 درصد از مردم آغاز شده است.

پیش بینی توسط BCC تحقیقات ادعا میکند که در نرخ رشد سالانه 12.1 درصد بازار جهانی برای تشخیص صدا از فن آوری های $104.4 میلیارد دلار در سال 2016 افزایش خواهد یافت به $184.9 میلیارد دلار در سال 2021.

این موج در حال هدایت می شود با پیشرفت فن آوری و یادگیری عمیق است که اجازه می دهد تا توسعه دهندگان برای ساخت سیستم های که باید فوق العاده دقت برای انجام وظایف مانند تشخیص گفتار زبان و تجزیه و تحلیل تصویر.

مایکروسافت در سال 2016 اعلام کرد که جدید ترین آن گفتار-سیستم تشخیص رسیده ارزی با انسان transcribers در شناسایی گفتار بشر.

سرعت که در آن صدای پیشبرد فن آوری است آن را تغییر راه ما ارتباط برقرار کردن با دستگاه های ما. هنوز چند مشترک UX طراحی روش هنوز هم در عمل – که شامل کاربر تحقیق, شخصیت, ساخت, کاربر, جریان های نمونه سازی تست قابلیت استفاده و تکرار شونده طراحی – چند تفاوت برای صدای یویس باید اشاره کرد.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای شروع اولین پروژه خود از صدای کاربر طراحی رابط کاربری در زیر پنج نکته ضروری است که کمک خواهد کرد که شما در سراسر –

مکالمه – صحبت کردن در مقابل تایپ

آن را ضروری است برای اطمینان حاصل شود که صدای UI به رسمیت می شناسد طبیعی گفتار و باید قبول طیف گسترده ای از انواع ورودی ها.

تایپ و صحبت کردن یکی از همان چیزی که متفاوت است به جای استفاده از چند واژه هاي كليدي استفاده از جملات کامل و یا سوالات.

تجسم خود را صبح روز یکشنبه هنگامی که شما نوع “صبحانه در نزدیکی” بر روی تلفن خود را. یک لیست از تمام مکان های مربوطه ظاهر خواهد شد بر روی صفحه نمایش خود را. اما زمانی که ما در برقراری ارتباط با سرویس های صوتی شما می شود بیشتر احتمال دارد به درخواست در شیوه ای مانند “الکسا چه هستند بهترین مکان برای صبحانه در این نزدیکی هست؟”

اطمینان از این دستگاه ها قادر به تشخیص و واکنش به هزاران دستورات مختلف به سادگی موفق خواهد بود.

را به رسمیت شناختن بصری

هیچ کس دوست دارد به یاد بگیرند که صد از دستورات برای اجرای وظایف خاص. فکر نمی برای ایجاد یک سیستم است که پیچیده نیست و کاربر پسند و طول می کشد بیش از حد زمان برای آشنا باشد.

ماشین باید قادر به یاد ما و تبدیل شدن به سازنده تر با هر بار استفاده.

برای فرض کنید شما بخواهید دستگاه خود را برای جهت است که مانند

“الکسا می تواند به شما جهت من را به خانه.”

“مطمئن شوید که خانه خود را؟”

“شما می دانید که در آن خانه من است!”

“من متاسفم شما نیاز به تکرار آن است.”

این صحنه باعث ایجاد یک تجربه ناامید کننده برای کاربر است که نه رضایت بخش و موفقیت آمیز است.

با این حال اگر سیستم را حفظ اطلاعات در مورد آدرس خانه خود را به سرعت یک لیست از تمام جهات می شده اند ارائه شده است. احتمالا مختصری صدای پاسخ با یک عنصر بصری مانند یک نقشه و جهت. ارائه یک تجربه مانند این است که به سرعت در پاداش و رضایت بخش است. طراحی بصری با GUI یا رابط کاربر گرافیکی باید درست انجام شده توسط طراحان.

Approachability – تجزیه و تحلیل آنچه کاربران نیاز

دو چیز ضروری است که صدای تعاملات با موفقیت در حال دستگاه شناخت فرد از صحبت کردن و سخنران درک این دستگاه است. طراحان همیشه باید اذعان بالقوه سخنرانی چک شنوایی اختلالات و هر عنصر است که می تواند تاثیر تعامل مانند intellective اختلالات است. حتی زبان و لهجه و یا تن صدای تاثیر می گذارد که چگونه دستگاه تفسیر آنها.

به عنوان یک طراح شما باید هوشمند در مورد آن و نحوه استفاده از طراحی و صدا در یک شیوه ای است که هر کسی می تواند استفاده از آن را بی ربط به آنها چگونه صحبت می کنند و یا چگونه آنها گوش دهید.

در نظر بگیرید که کاربر از محیط اطراف

گفت: چیزی را بر روی تلفن خود را با صدای بلند مشغول آموزش در این زمینه یک مثال است به همین دلیل لازم است برای تشخیص چگونه شرایط مختلف تاثیر نوع رابط شما طراحی شده است. اگر برنامه اصلی این است برای رانندگی آن را یک انتخاب عالی است و سپس – دست و چشم از کاربران مشغول هستند اما صدای خود را و گوش نیست. اگر شما با استفاده از این برنامه در جایی در یک محل پر سر و صدا بهتر است به درخواست در یک رابط بصری برای اطراف آن سر و صدا باعث می شود تشخیص صدا و شنوایی بیشتر به چالش کشیدن.

اگر قابلیت استفاده از خود برنامه است که هر دو در خانه و در انتقال آن ضروری است برای ارائه گزینه ای برای سوئیچ بین صدای و رابط بصری.

انتقادات و پیشنهادات – دو طرف تعامل

در یک مکالمه عادی یکی به دیگری اجازه دهید می دانم که او/او علاقه مند است در گفتگو با تکان سر و لبخند زدن و برخی دیگر از حرکات. به طور مشابه, آن تحویل داده می شود باید به کاربرانی که تعامل خود را با دستگاه. آن را ضروری به احترام این کار را با طراحی خود را به طوری که کاربر محتضر خود دستگاه روشن است و توجه به آنها است.

سیستم همیشه باید اطلاع رسانی به کاربران در مورد آنچه که اتفاق می افتد. علاوه بر این مهم به خصوص چگونه کاربر خود را درک خواهد کرد که سیستم آگاه در غیر تهاجمی به شیوه ای. شما می توانید ویژگی های آن را با یک اثر صدا یا چراغ قوه به عنوان در هر انتخاب خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top