12 اصول مدیریت حساب برای فروش موفق فرد

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on 12 اصول مدیریت حساب برای فروش موفق فرد

12 اصول مدیریت حساب برای فروش موفق فرد

[ad_1]

موفق مدیران حساب معمولا بسیاری از چیزهای مشترک وقتی که می آید به مراقبت از مشتریان خود را. و مانند بسیاری از چیزهایی که در کسب و کار آنها یک راز نیست. یک حساب مدیر تمایل به نه تنها مطمئن شوید که مشتری خود را خوشحال است که آنها برای اولین بار ثبت نام در اما که آنها دریافت خدمات و یا محصولات آنها وعده داده شده بود در طول فرآیند فروش.

در زیر 12 از اصول است که موفق مدیران حساب نیاز به دانستن است.

1) همه چیز در مورد کسب و کار مشتری و صنعت. درک مشتری کسب و کار رانندگان ساختار و استراتژی را تضمین خواهد کرد راه حل باید حداکثر کسب و کار تاثیر است.

2) حساب می آید رشد از مشتری رشد و کمک به مشتری برنده شوید. به دنبال فرصت هایی برای کمک به مشتری رقابت باید نظم و انضباط روزانه.

3) ارائه فکر و رهبری و ارزش برتر و راه حل نوآوری “از طریق چشم مشتری” فرم اساس برای ساخت سودآور روابط بلند مدت.

4) آشنایی با نحوه تصمیم گیری و هماهنگی به ارزش رانندگان موثر بر هر بازیکن کلیدی است ابزاری در فرصت های برنده.

5) مربوط به مشتری و دقت در برنامه ریزی و اجرا و بررسی های دوره ای از کسب و کار ارتباط ایجاد وفاداری مشتری و حفظ و نگهداری.

6) ایجاد یک زبان مشترک مشورتی رفتارهای است که پایه و اساس موفقیت آمیز مدیریت حساب.

7) مدیریت حساب باید در عمل یک “زندگی” به طور مداوم به روز رسانی چارچوب است. باید آن را محکم یکپارچه در فرآیند فروش است.

8) دانش برتر از رقابتی تاکتیک ها و استراتژی های رانندگی منحصر به فرد در تمايز و فعال کردن حساب اصلی تیم برای تقویت مزایای منحصر به فرد.

9) حساب تیم دینامیک و جلسات باید چالش و تحریک عمل گرا تفکر است.

10) فن آوری می تواند قدرتمند و توانمند به عنوان وسیله ای برای تقویت ایده, بورس و شتاب حساب اصلی تیم اثربخشی.

11) رهبری اجرایی باید به طور مداوم قهرمان و تقویت ارزش مدیریت حساب برای اطمینان از تصویب آن به فروش فرهنگ است.

12) هیچ چیز با این نسخهها کار بدون اجرای برتر. تعصب به صورت واقع بینانه سنجش نتایج گرا پیاده سازی ضروری است.

چیز شگفت انگیز است که هیچ یک از این اصول هستند دشوار است برای یادگیری و یا فراموش. آنها تمام بشود ساختمان ارتباط خوبی با مشتری است که به نظر می رسد پس از خود را به نفع و نه فقط این واقعیت که آنها در حال پرداخت خود را به شرکت برخی از پول در ازای برخی از خدمات و یا محصولات.

مانند ساختن یک رابطه قوی با یک عضو خانواده یا دوست, ساختن یک رابطه قوی با مشتریان خود را به جایی که شما می دانید هر جزئیات شرکت خود را نقاط قوت خود و درد خود کلید به بالا حساب مدیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top