10 ویژگی از Shopify است که آن را بهترین سیستم مدیریت محتوا

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on 10 ویژگی از Shopify است که آن را بهترین سیستم مدیریت محتوا

10 ویژگی از Shopify است که آن را بهترین سیستم مدیریت محتوا

[ad_1]

به منظور موفقیت ایجاد یک کسب و کار حضور آنلاین یکی باید مراقبت برای انتخاب بهترین سیستم مدیریت محتوا برای خود. با حق انتخاب CMS مناسب برای شما خواهد بود و به حداکثر رساندن بالقوه خود را و منافع در حالی که اطمینان حاصل کرد که شما قادر به تولید بهترین کیفیت وب سایت شما می توانید. این است که حتی بیشتر مهم برای کاربرانی که قصد ایجاد فروشگاه های آنلاین. اگر شما در حال جستجو برای یک سیستم مدیریت محتوا برای استفاده از, توصیه های مناسبی خواهد بود Shopify. گرفتن نگاه نزدیک در ویژگی های آنها شده و در دسترس کاربران می توانند بیشتر تحکیم حضور خود را به عنوان یکی از بهترین سیستم مدیریت محتوا راه حل های در دسترس:

1. SEO

بهینه سازی موتور جستجو است که ایده آل مورد نیاز برای تمام صاحبان وب سایت است. این اصل کمک می کند تا خود را بهبود بخشد در نتیجه موتور جستجو رتبه بندی و دید نتیجه نقشه کشی بیشتر بیننده ترافیک و همچنین به عنوان مشتریان. Shopify می آید با ویژگی های SEO حتی در اساسی خود را بسته و چند تن دیگر یکپارچه ابزار جستجوگرها. این اصل کمک می کند تا صاحبان وب سایت درخواست تجدید نظر به موتورهای جستجو با سهولت در حالی که آنها وقت خود را صرف کار بر روی ویژگی های دیگر بر روی وب سایت خود را.

2. میزبانی وب

صاحبان وب سایت نمی خواهد که به نگرانی در مورد میزبانی وب یا از وب سایت میزبانی وب در اصل مراقبت از. Shopify در واقع کمک می کند تا از بین بردن بدون هیچ زحمتی از نیاز به حفظ برنامه نرم افزار مدیریت, دروازه پرداخت, و یا حتی حفظ مستقیم از سرورهای سایت. شما نمی خواهد که به پرداخت هزینه برای میزبانی وب یا پس از تمام توابع ضروری نیاز به تخصص های فنی به کار گرفته است. این موجب صرفه جویی در بسیاری از منابع خود را و اجازه می دهد تا شما را به اجرای کسب و کار خود را با سهولت. برای شروع یو پی اس که به دنبال شروع این بهترین راه حل ممکن است.

3. امنیت

Shopify است قادر به دست زدن به امنیت انطباق ارتقاء و هکر ها محافظت کند. این مانع از داده ها یا نرم نقض اجازه می دهد شما را به تمرکز بر روی جمع آوری پول و ثبت نام کاربر به جای. علاوه بر این, شما همچنین می خواهد با توجه به اطمینان از اینکه قادر به دسترسی به پشتیبانی اختصاص داده شده هر زمان که مشکلی وجود دارد. برای راه اندازی است که نیاز به راه حل هایی که نیاز نیست بیشتر هزینه های تیم پشتیبانی می توانید با ارائه بینش ارزشمند و کمک.

4. ابزارهای بازاریابی

Shopify یک سیستم مدیریت محتوا است که از لحاظ فنی ساخته شده برای اهداف بازاریابی. طراحی شده به منظور تسهیل کاربران با ضروری ابزارهای بازاریابی Shopify کمک به کاربران در ارائه طیف وسیعی از خدمات بدون نیاز به شکستن برنامه نویسی به عنوان یک رفت و آمد مکرر. برخی از نمونه هایی از آنچه که کاربران می تواند دستیابی شامل تنظیم تخفیف, کدهای سفارشی با استفاده از کارت های هدیه یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی, راه اندازی محصول, هزینه, مدیریت موجودی و بیشتر!

5. تجزیه و تحلیل ترافیک

صاحبان کسب و کار نیز می توانید پیگیری از فروشگاه آنلاین/سایت پیشرفت با تکیه بر Shopify را ابزار تحلیلی. از طریق Shopify است تحلیلی از ویژگی های صاحبان کسب و کار در واقع می توانید پیگیری چگونه مشتریان خود را واقع آنها را آنلاین و دیگر اطلاعات ضروری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور افزایش تلاش های بازاریابی ورودی. علاوه بر این صاحبان کسب و کار نیز می تواند با تکیه بر هدفمند بازاریابی ایمیل و پیگیری فروش سهامداران از طریق کمک add-ons از Shopify فروشگاه app.

6. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک جنبه از نظر اطمینان حاصل کرد که ترافیک آلی و اجتماعی سهام سازگار هستند. Shopify کمک می کند تا کاربران همچنان به رشد خود را با نام تجاری با معرفی یک ساخته شده در نرم افزار وبلاگ نویسی و رابط. از جمله ویژگی های برای کمک به با جستجوگرها محتوا نویسی, Shopify اجازه می دهد تا کاربران را به طور مداوم تولید مواد با سهولت نسبی.

7. سفارشی سازی

صاحبان کسب و کار که کمی خود به این دانش همچنین می توانید به راحتی با استفاده از Shopify با توجه به آن آسان ویژگی های سفارشی. آن است که بسیار راحت و ساده است وقتی که می آید به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با Shopify رابط. راهنمای ساده و دستورالعمل ها نیز گنجانده شده است به منظور تسهیل در کل فرایند طراحی.

8. قالب

وقتی که می آید برای سفارشی سازی وجود دارد بدون نیاز به نگرانی یا پس از Shopify تسهیل کاربران با طیف گسترده ای جامع و زیبا قالب طرح. برخی از این قالب ها رایگان هستند در حالی که بقیه نیاز به پرداخت هیچ هزینه پنهان. کاربران می توانید انتخاب کنید با توجه به نیازهای خود و به سادگی اعمال تغییرات نیاز به آنها و آنها خواهد بود قادر به استفاده از فروشگاه آنلاین خود را!

9. ادغام

برای صاحبان کسب و کار که تکیه بر دیگر ابزارهای نرم افزاری برای کمک به کسب و کار فرآیندهای Shopify ایجاد یک لایه راحتی اجازه می دهد یکپارچگی با ابزارهای مفید مانند MailChimp WooCommerce و در نتیجه ساده کل فرایند و از بین بردن مشکل داشتن به صورت جداگانه دسترسی به برنامه های مختلف.

10. موبایل

به منظور کمک به بهبود کسب و کار, پیشرفت, Shopify نیز فعال تلفن همراه ویژگی های خود را با برنامه. صاحبان کسب و کار در حال حاضر می توانید تکیه بر روی برنامه خود را به قبول پرداخت از مدیریت فروشگاه آنلاین خود را در حالی که آنها در خارج از منزل, ساده تجارب و بیشتر!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top