10 صبحانه سالم ایده هایی برای کودکان و نوجوانان

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on 10 صبحانه سالم ایده هایی برای کودکان و نوجوانان

10 صبحانه سالم ایده هایی برای کودکان و نوجوانان

[ad_1]

خوردن مقدار قابل توجهی وعده غذایی سالم در عرض چند ساعت از بیدار شدن از خواب است که بسیار مورد نیاز برای همه به خصوص کودکان خود را. این صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی روز است. این وعده غذایی که سوخت آغاز یک روز فعال. پس از یک جوان کننده شب از خواب شما و بچه های خود را’ مغز و بدن نیاز به سوخت به کار گیرند.

و چه شده است بهترین راه برای گرفتن موتور revved تا نسبت به ترکیب تعجب گردو – بادام. این آجیل سرشار از پروتئین و ویتامین E ، ریبوفلاوین و دیگر مواد مغذی ضروری است که می تواند کمک به یک سالم و زندگی سالم برای بچه خود را.

برای کودکان, صبحانه سالم است و حتی بیشتر مهم است به عنوان آن را کمک می کند تا بهبود عملکرد و غلظت از طریق روز: آیا در مدرسه و یا برای کسانی که در فعالیت های فوق برنامه. دادن صبحانه سالم برای کودکان نه تنها تضمین تامین تغذیه مناسب, اما همچنین کمک می کند تا در تشکیل و ایجاد خوب غذا خوردن معمول است. اما وجود خواهد داشت به روز هنگامی که شما ممکن است در زمان فشرده و یا مشغول گرفتن کودکان آماده برای روز خود را برای آن زمان بادام قطعا می تواند خود را از رفتن به عنصر برای یک صبحانه سالم. شما می توانید یا نم نم بادام ورقه شده بیش از حبوبات و یا مصرف آنها را به کل; بادام می تواند اضافه کردن خوب خرد صبحانه خود را.

یک صبحانه سالم نیز می تواند کمک به افزایش سوخت و ساز بدن در طول روز برای فرزندان خود را. پس از بیدار شدن از خواب در بدن فرزند شما در حالت نارسایی کالری بعد از یک شب طولانی و سریع است. از این رو مصرف یک صبحانه سالم می شود که بسیار مهم تر است. خوب صبحانه سالم نیز کمک می کند تا به حفظ سطح قند خون ثابت که کنترل نیاز به میان وعده aimlessly از در بالا و کربوهیدرات و یا چربی بالا مواد غذایی در طول روز است.اگر شما به تناسب اندام آگاهانه و تمرین, موقع صبحانه می تواند ثابت کند بسیار مفید برای شما بیش از حد. نور در عین حال صبحانه سالم کمک به سوخت و پرکن-سطح انرژی بچه ها و آنها احساس نمی سنگین یا پف کرده. بادام یک منبع بزرگ انرژی و حفظ سطح انرژی آن.

این که آیا شما می خواهید به نشستن پایین وعده غذایی صبحانه نیاز بر روی بروید برای بچه های خود را و یا بسته بندی ناهار برای کودک خود را, آن می تواند کاملا به چالش برای حفظ آینده با های مختلف گزینه های سالم است که بچه خود را نیز در لذت بردن از غذا خوردن. از این رو در اینجا برخی از سریع و سالم و مواد مغذی متعادل صبحانه ایده تیفین دستور العمل و راهنمایی برای اطمینان از بچه ها خود را به خوبی تغذیه و شاد و آماده برای روز خود را:

– شیر بادام – فوق العاده سالم می باشد و می تواند خود را سریع صبحانه ثابت برای کودکان و نوجوانان

– جفت شدن مواد غذایی – بادام می تواند زوج با میوه و ماست برای پروتئین اضافی افزایش و آنتی اکسیدان ها

– میله صبحانه – بادام و برنج ترد صبحانه میله های ساخته شده می تواند بدون قند تصفیه شده هستند وگان و کاملا سالم و خوشمزه است. آنها سرگرم کننده و لگن به اندازه کافی برای بچه های خود را برای لذت بردن از در هر زمان از روز

– مخلوط – بادام اسموتی شیر سویا نیز درخشان صبحانه گزینه; بادام می تواند در بسیاری از راه های, از آنجایی که آنها بسیار متنوع هستند بسیاری از مزایای تغذیه ای

سالم نان – بادام و موز نان یک صبحانه سالم گزینه برای کودکان و نوجوانان کل یک قرص نان با یک مقدار سخاوتمندانه از بادام تحقق صبح تغذیه سهمیه

– فرنی – با کمی شکر و شیر با چاشنی بادام را یک قدرت بسته بندی صبحانه گزینه

– پن کیک – بادام پنکیک نه تنها خوشمزه هستند بلکه satiating و صبحانه سالم گزینه است. این آنتی اکسیدان و غنی از ویتامین E آجیل خود را می توانید ماکارونی خوشمزه crunchier و به سادگی غیر قابل مقاومت

– کوکی ها – کوکی بادام می تواند یک بزرگ “بر روی بروید” گزینه ای برای کودکان و نوجوانان است که شما می توانید مطمئن شوید که آنها را لذت بردن از

– Toasts – غلات نان تست با ماست و میوه ها می تواند شما را به رضایت و سلامت کودکان شما, طعم

– Fruit mania – فصلی و میوه های تازه را با یک خط تیره از عسل می تواند یک منبع بزرگ از بسیاری از مواد مغذی و عسل می تواند به منظور افزایش طعم و مزه از میوه ها به موفقیت شیب مقیاس به بچه های مقبول بودن

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top