یک راهنمای جامع در روند ثبت نام دفتر در هند

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on یک راهنمای جامع در روند ثبت نام دفتر در هند

یک راهنمای جامع در روند ثبت نام دفتر در هند

[ad_1]

راه اندازی یک کسب و کار دارای سه مرحله مهم:

  1. Conceptualising محصول و یا خدمات

  2. دانستن اینکه چگونه به آن را در بازار

  3. ایجاد ساختار کسب و کار

آخرین مرحله بسیار حیاتی است چرا که این رنگ یک تصویر واضح و روشن از تمام حقوق و تعهدات یک صاحب کسب و کار. وجود دارد بسیاری از انواع کسب و کار است که می تواند راه اندازی در هند همکاری با مسئولیت محدود (LLP) است که فقط یکی از آنها است. این یکی از آخرین ساختار کسب و کار به رسمیت شناخته شده توسط قانون کشور است. دفتر قانون تصویب شد فقط از یک دهه به عقب.

چه LLP یک شرکت ؟

آن است که ترکیبی از همکاری و مسئولیت محدود شرکت است. آن را مثبت عناصر از هر دو سازه. برجسته عامل از یک دفتر است که صاحب کسب و کار ندارد مسئولیت نامحدود. به این معنی وجود دارد هیچ محدودیتی برای رشد هنوز وجود قوانین و مقررات است که این شرکت نیاز به تطابق با. چنین ساختار کسب و کار است که بهترین راه حل مناسب برای:

  1. شروع یو پی اس

  2. صنعت خدمات

  3. شرکت با بسیاری از شرکای کسب و کار در نقش های متفاوت

چگونه به راه اندازی یک دفتر در هند ؟

عبور از LLP عمل 2008 ساخته شده روند راه اندازی یک همکاری با مسئولیت محدود منطقی ساده است. این روش را می توان در اینترنت در عرض چند روز کار در یک شیوه ای کارآمد. با توجه به زیر گام های هر فرد و یا کسب و کار شریک زندگی نیاز را برای شروع یک LLP.

  • ایده:

اولین گام این است که برای ایجاد هر یک از خدمات و یا محصول را به فروش برساند. مفهوم یا ایده آن را به تولید. بدون آن هیچ کسب و کار می تواند اجرا سودآوری.

  • شریکs:

به شکل یک LLP حداقل 2 شرکای تجاری مورد نیاز هستند که یکی از آنها به ساکن هند است. هیچ کلاه حداکثر تعداد شرکای. بنابراین پیدا کردن حداقل 2.

  • DIN نرم افزار:

توسط یک مدیر از یک گنجانیده نهاد در هند باید یک مدیر شماره شناسایی. منحصر به فرد DIN عدد به توان دو از تعیین شرکای سهامی عام حداقل. بیشتر همکاران نیز می تواند برای همان اعمال می شود. DIN تضمین می کند که این شرکت مطابق با قوانین LLP عمل و در نتیجه کاهش احتمال تقلب.

یک DIN نرم افزار می توانید به صورت آنلاین تکمیل و از طریق وزارت امور شرکت وب سایت – mca.gov.در. همه را یک نیاز به برخی از مدارک شناسایی و پر کردن فرم ها. یک بار اسکن از اسناد ID آپلود و فرم امضا شده به شما پرداخت یک صد روپیه هزینه ثبت نام و DIN اختصاص داده شده است.

  • DSC نرم افزار:

از آنجا که اکثر کسب و کار در حال انجام آنلاین در جهان در حال حاضر, آن را حس می کند به یک هویت دیجیتالی اثبات همه همکاران. برای ثبت نام دفتر قانون می پرسد برای دریافت گواهی امضای دیجیتال. اینها الکترونیکی اثبات هویت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بررسی اسناد و مدارک آنلاین. برای درخواست DSC یکی به پر کردن یک فرم آنلاین در صدور گواهینامه مقامات. این سازمان ایجاد شده و کنترل شده توسط دفتر کنترل از مقامات صدور گواهینامه (CCA).

یک DSC را می توان صادر شده توسط:

  1. NIC

  2. TCS

  3. GNFC

  4. IDRBT

  5. Safescrypt

  6. e-MudhraCA

  • نام تایید:

برای ثبت یک دفتر در کشور با موفقیت این شرکت نیاز به یک نام منحصر به فرد. نام شرکت می تواند نه تجاری توسط یکی دیگر از کسب و کار و نه می تواند آن صدا بسیار شبیه به اشتباه به کاربر نهایی. قبل از قرار دادن نام خود را برای تصویب بررسی دستورالعمل های داده شده توسط وزارت امور شرکت’. بعلاوه را از استفاده از ابزار آنلاین داده شده بر روی وب سایت خود را به اطمینان حاصل شود که نام شما را انتخاب کنید در حال حاضر گرفته شده یا نه.

اگر این نام در دسترس است و منحصر به فرد است را پر کنید در فرم 1 در وصول.gov.در وب سایت. این نرم افزار خواهد شد ثبت نام دفتر نام.

  • تایید:

RoC را بازرسی فرم 1 ارسال شده توسط شما. اگر ثبت نام از شرکت های پیدا کردن فرم فاقد آنها را نشان می دهد تغییرات به آن است. شما می توانید ویرایش و تغییرات و سپس ارسال مجدد آن برای تصویب.

  • فرم 2:

گام بعدی برای ایجاد یک دفتر پر است از اختلاط سند و اشتراک بیانیه. به نام فرم 2 آن است که مقاله رسمی به رسمیت می شناسد که این شرکت به عنوان یک نهاد سازمانی. فرم را به امضا توسط تمام تعیین شده همکاران در زیر شاهد یک حرفه ای مانند یک CA.

  • شکل 16:

هنگامی که فرم 2 تایید توسط RoC آنها صدور گواهی اختلاط به شما. این همچنین به عنوان شناخته شده فرم 16 و ارسال آن به عنوان یک نرم و سخت کپی به هر شریک است که ثبت شده است. این سکه دارای دفتر شماره شناسایی در آن است. تاریخ نوشته شده در شکل 16 در نظر گرفته شده است تاریخ اختلاط دفتر است. در حال حاضر این شرکت می توانید درخواست برای اسناد و مدارک دیگر مانند قهوهای مایل به زرد تابه و باز کردن حساب بانکی.

  • دفتر توافق:

ظرف 30 روز از تاریخ اختلاط LLP به پیش نویس و فایل قرارداد مشارکت با وصول. این سند لیست:

  1. حقوق و وظایف همکاران

  2. سود های نسبت

  3. سرمایه سهم

  4. ماهیت کسب و کار

  5. روش حل و فصل اختلاف

  6. سایر مقررات

این توافق نامه به امضا توسط هر تعیین شده شریک است که در چاپ تمبر کاغذ. آن را نیز شاهد دو نفر دیگر. قرارداد ارائه شده به RoC به عنوان فرم 3. اگر نه ثبت در زمان اختصاص داده شده و سپس جریمه پرداخت می شود.

  • تایید شده:

یک کمک مالی است که با توجه به شروع LLP یک بار فرم 3 بازرسی و تایید شده. این آخرین مرحله از راه اندازی یک همکاری با مسئولیت محدود در هند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top