چگونه سایبر قانون توسط برت ماهی قزل آلا یک مثال از غلاف چاپ و نشر

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on چگونه سایبر قانون توسط برت ماهی قزل آلا یک مثال از غلاف چاپ و نشر

چگونه سایبر قانون توسط برت ماهی قزل آلا یک مثال از غلاف چاپ و نشر

[ad_1]

Cyber قانون توسط برت ماهی قزل آلا (ISBN 978-1-934209-71-4) بسیار عالی کتاب توسط یک نویسنده با استعداد. Cyber قانون اصلی داستان موفقیت جهانی برای مخاطبان ناشران و بعد از خواندن فقط چند فصل و هر کسی می توانید ببینید که چرا!

جهان مخاطبان هدف این است که به یک نیروی محرکه در حال تغییر کسب و کار کتاب و نشر است که به ارمغان آورد در مورد فن آوری است. Cyber قانون به طور خاص می پردازد که چگونه قانون است که هر دو شکل گیری و تلاش برای نگه داشتن سرعت با اینترنت است. Cyber قانون را پوشش می دهد موضوع آن روشن و روش سرگرم کننده است. بنابراین یک فرد کامل برای ما مطبوعات و سایبری, قانون موفقیت نشانه خوبی برای این دکمه’ چشم انداز و اهداف. آن است که مفید به مطالعه و بررسی چگونگی نویسنده رویکردهای موضوع خود را و پس از آن اعمال می شود که دانش نسبت به این دکمه’ دستیابی به چشم انداز خود را. آن حیاتی است که نویسندگان جهان مخاطبان منتشر درک خوبی از وبلاگ نویسی به عنوان مثال خود را در بازار کتاب و سایبری قانون توضیح می دهد که این موضوع و بسیاری دیگر در جزئیات بزرگ.

Cyber قانون منتشر شد در ماه سپتامبر سال 2007 در مدت کوتاهی پس از مطبوعات ما شروع به چاپ و نشر کتاب. این یک مثال فوق العاده از چگونه رومیزی, چاپ و نشر, چاپ بر روی تقاضا توزیع و مطبوعات ما کار می کنند. هر چند ما بهبود عملیات ما در 2 سال گذشته ما هسته ای مدل تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند. ما در حال کارآمد و مدل کسب و کار ما کمی سربار. چاپ و نشر تیم جدا جغرافیایی کار آنلاین به انتشار سایبر قانون است. نویسنده در آیووا کار با این کتاب ویرایشگر کایل Torke زندگی می کند که در کلرادو. فایل نهایی شد و سپس به من ارسال ناشر در نیویورک و من فرمت شده و آن را به یک کتاب و تنها با استفاده از مایکروسافت ورد. من پس از ارسال فایل به ما هنرمند در لیورپول انگلستان کریس تیلور برای طراحی جلد با کمک تصویر جلد عرضه شده توسط هنرمند دیگر. من پس از ایجاد فایل نهایی با تبدیل فایل های MS Word به PDF با استفاده از یک برنامه تحت وب است که هزینه حدود $13. من مجموعه عنوان (با اطلاعات است که می تواند در Amazon.com یا مربوط به خرده فروشان) در چاپگر, رعد و برق, منبع, و سپس آپلود 4 فایل های PDF: پوشش, پوشش ستون فقرات و داخلی. آن زمان من حدود 1 ساعت به ویژگی های جزء از ارائه این فایل به چاپگر.

Cyber قانون یکی از پرفروش ترین عناوین و افزایش فروش به طور پیوسته در هر ماه. به عنوان ناشر به نظر من رشد فروش اینترنتی قانون به عنوان یک شاخص چگونه فروش یک کتاب می تواند به توسعه و رشد مطبوعات ما به طور کلی.

من در مواجهه با یک ظاهر بی جواب, سوال با هر کتاب من نشر: چه چیزی باعث می شود یک کتاب ؟ و چه تعریف یک کتاب بزرگ در وهله اول ؟ شاید این واقعیت است که من این سوال را بپرسید هر زمان درایوهای مطبوعات اجرا میکنم در وهله اول. به پیچیده بیشتر پاسخ و یا پاسخ به این سوال در حال تغییر به دلیل انتشار خود را در حال تغییر است. این واقعیت تاثیر دراماتیک در برخی از بازیکنان در این صنعت حتی به عنوان بسیاری از کسانی که بازیکنان را انتخاب کنید به چشم پوشی و یا جلوگیری از این واقعیت است که نه تنها توسط انتشارات اما پاسخ به سوال من در بالا در حال تغییر است ، به عبارت دیگر ارزش های برگزار شده توسط نسل قبلی هستند و نه ارزش من به عنوان یک “قرن 21 ناشر” عامل درجه اول آنلاین و نه چیزی است که باعث می شود یک کتاب بزرگ یکسان است.

برای مثال سایبر قانون دریافت و بررسی عالی از قبیل: “این کتاب خواندن سریع و به عنوان مقدمه ای برای مسائل اساسی درگیر در بازاریابی اینترنتی است. Cyber قانون جزئیات ارائه سرنخ با ارزش…” –مارتا L. سیسیل-چند کلرادو وکیل. و سایبر قانون بررسی شد توسط یک متخصص فن آوری اشاره کرد و آن را در دسترس در کتابخانه عمومی نیویورک. برای من که (و وجود دارد بیشتر بررسی بزرگ از Cyber Law) یک جامد مجموعه ای از بررسی های به ارمغان می آورد که اعتبار نه تنها برای این کتاب اما به من فشار دهید. و این است که چگونه از آن می رود برای هر یک از عناوین ما-هر چند برخی از عناوین ما باید بررسی بیشتر از دیگران است. اما برای یک فرد مسن تر هنوز عادت به اینترنت و یا فناوری و که خواندن نیویورک تایمز نقد کتاب فوق بررسی (یا اثر خود را بازاریابی) معنی هیچ چیز-به سادگی به دلیل سایبر قانون بود نوشته شده توسط نیویورک تایمز نقد کتاب و یا شاید یک تعداد انگشت شماری از دیگر باطنی علمی منابع (که بسیاری از آنها در حال مرگ یا مرده مانند لس آنجلس تایمز نقد کتاب بخش). بنابراین این پتانسیل سهم بازار از مشتریان نمی خواهد به خرید یک کتاب است که به برکت منابع خود را-مانند Cyber قانون (حتی در نیویورک کتابخانه های عمومی کافی نیست). این عدم “رسمی تحریم” در انتشارات جهان است و پیامدهای دیگر مانند ساخت توجه رسانه ها به طور کلی سخت برای جذب, در میان چیزهای دیگر. و وجود دارد بسیاری از دیگر نمونه هایی از چگونگی چاپ و نشر از گذشته است و برخورد با این حال حتی پایین بسیار خرده چیزهایی مانند این که چگونه در خانه کتابفروشی های مستقل به چاپ بر روی تقاضا کتاب به پوشش توجه داشته باشید که قرار دادن یک کد میله و حاضر به دنبال هر بیشتر در این کتاب بر اساس این حقیقت به تنهایی. همه این تعصبات (و بسیاری دیگر وجود دارد) از “گارد قدیمی” معادل رد به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از نویسندگان که کار آنلاین و کتاب های خود را و به حذف کل یک نسل-اگر نه دو نسل-از دسترسی به کسب و کار از انتشار و موفقیت بازاریابی کتاب در یک شیوه ای سود آور. آن است که یک فرم از کلاس جنگ اقتصادی و تعصب است. حتی تبعیض نژادی و یا ناسیونالیسم را می توان به این “گارد قدیمی” از انتشارات که حداقل خواهد بود شدیدا مخالف (عمدتا سیاسی) به تجارت آزاد که درایوهای جهان مخاطبان مدل کسب و کار. قدیمی مدرسه انتشارات رشد در اتحادیه های کارگری به عنوان مثال که بی فایده آنلاین.

چه چیزی باعث می شود یک کتاب بزرگ است متفاوت برای من به عنوان یک ناشر-و نه به دلیل سیاست (این واقعیت بیش از حد نشانه یک تقسیم). چه چیزی باعث می شود یک کتاب بزرگ است هنگامی که آن را بررسی و آن را می توانید زنده ماندن و رونق در وب است. اگر یک عنوان می تواند انجام دهد که با محدود و راهنما از آن ناشر-مانند Cyber Law-پس از آن حتی بهتر است چرا که این بدان معناست که حتی فروش بیشتر احتمال دارد یک بار دیگر منابع می شود به بازاریابی آن است. اما اگر مسن سالن از قضاوت یک کتاب شایستگی و یا “ارزش” یا رفته اند و یا به سرعت در حال منسوخ شدن چگونه است و نیم دیگر برای ساخت یک کتاب بزرگ تعیین می شود ؟ یک کتاب را به ارزش در حال حاضر باید تعریف شده توسط نویسنده در اضافی به منتقد. اما منتقد نقش تقلیل یافته است در وب; او هیچ چیز مانند آقای وود نقش از گذشته است. در سالهای اخیر یک نویسنده تا به حال کمی به کار با یک کتاب موفقیت و او حتی چیزی از یک چاره اندیشی موقت است. اما رفتن نسل دیگری به شاید 1920 نویسنده بود و بخش مهمی از کتاب خود را به موفقیت. چه مضحک است که تکنولوژی بازگشت نویسنده به نقش برجسته. در قبل از افسردگی عصر (افسردگی است که مدل کسب و کار چاپ و نشر است که زنده می ماند به این روز تشکیل شده), نویسنده بود که عمده رسانه ها در شکل و تصویر مرکزی به موفقیت خود کتاب. بعلاوه یک نویسنده ویرایشگر بازی یک نقش بسیار بزرگتر از قبل افسردگی (مانند ماکس پرکینز) به عنوان مخالف به گذشته هنگامی که سردبیران شد و عملا غیر اشخاص. در عین حال اگر شما نگاه کنید در شروع مقاله من توجه داشته باشید که بازیکنان اصلی: نویسنده سردبیر و ناشر و کتاب. به دلیل کارآمد طبیعت از عملیات ما و بسیاری از فن آوری های در نوک انگشتان ما, ما نیاز به هیچ کس دیگری. ما نیاز نیست گسترده اتحادیه واسطه ها.

انتشار در حال تغییر است و نرخ تغییر است تنها شتاب. این شگفت انگیز است برای من که هنوز هم وجود دارد کسانی که می گویند بیش از 50 و مخالف به فناوری است که شامل بسیاری از صنعت چاپ و نشر. این گروه این سهم بازار-اعمال نفوذ بیش از یک قطعه بزرگ از انتشارات پای حتی امروز. به عنوان اینترنت و فن آوری همچنان به تکامل و تبدیل شدن به پیچیده تر “جدید انتشارات” باز به سهم بازار بیشتر و بالاتر جمعيت بی ربط می شود. به عنوان مثال یوتیوب تنها شد به طور کامل بالغ یک یا دو سال پیش و آن را باز کرده است تا بسیاری از فرصت های جدید برای تبلیغات و بازاریابی کتاب. وب سایت است که به سادگی بیش از حد گسترده ای برای انتشار مدل های کسب و کار که در حال ناتوان از تطبیق برای زنده ماندن. بنابراين جدید مدل های کسب و کار است که تکیه بر تکنولوژی-کتابها-برای مثال به طول خواهد کشید و به جای سهم بازار از قدیمی مدرسه پرس. چرا آنها از بین نمی کوچکتر رقیب? جدید نشر نخواهد مکمل مدل های قدیمی آن را به از بین بردن آن و گرفتن آن از کل سهم بازار. و خوانندگان استفاده می شود برای گرفتن کتاب های خود را از طریق مسن توزیع مدل خواهد شد یا انطباق با وب سایت و یا زندگی بدون کتاب. و در عین حال نسل جدیدی از ناشران است که باز تعریف آنچه در آن به معنی برای یک کتاب بزرگ و مستقل از آنچه در آن به معنای در گذشته است. Cyber قانون است که کمک به تعریف که بیش از حد هر دو از طریق آن به خوبی نوشته شده و موضوع بسیار مهم و البته موفقیت آن است که نمودار در وب است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top