چگونه به فروش نهایی هزینه – چرا عوامل شکست در فینال هزینه های کسب و کار

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on چگونه به فروش نهایی هزینه – چرا عوامل شکست در فینال هزینه های کسب و کار

چگونه به فروش نهایی هزینه – چرا عوامل شکست در فینال هزینه های کسب و کار

دلیل عوامل شکست در یادگیری چگونه به فروش نهایی هزینه نسبتا ساده است. واقعیت تاسف از فروش بدون توجه به صنعت است که 90 ٪ از تمام فروش افراد موفق و یا ترک در عرض 12 ماه از شروع فروش خود را حرفه ای. به همین دلیل است که در این مورد ؟

شماره یک دلیل عوامل شکست فروش هزینه نهایی است چرا که آنها را در خود. آنها را به کسب و کار با آرمان های که مطابقت ندارد واقعیت است. به دنبال از خارج در بسیاری از هزینه نهایی عوامل چشم انداز است که برای موفقیت در هزینه نهایی آن را تنها یک ماده از بیرون رفتن و صحبت کردن به مردم است. اگر تنها که ساده است!

طول می کشد زمان برای یادگیری مهارت های لازم برای فروش هزینه نهایی با موفقیت. هزینه نهایی خرید و فروش آموزش چیزی است که طول می کشد ماه اگر نه سال به منظور توسعه. بسیاری از عوامل جدید را درک نمی کنند که فروش کاملا متفاوت از نمونه حقوق و مزایای کارکنان و موقعیت. شما باید عاطفی یو پی اس و فراز زندگی تقریبا روزانه است. که در کمیسیون های مستقیم شما به معنای واقعی کلمه از خواب بیدار هر روز صبح بیکار; شما باید “خوردن آنچه شما را بکشند!”

اگر شما تجربه هیچ چیز واقعا شما آماده برای آن را تا زمانی که شما را در درک آنچه که دوست دارید و شما در حال زندگی می کنند. آن چیزی است که بسیاری از مردم فقط نمی تواند اداره کند.

سپس دلیل دیگر افراد موفق این است زیرا آنها نمی درگیر با حق آژانس برای کمک به آموزش آنها را به آنها را آماده برای این واقعیت است. آنها درگیر با کسب و کار است که مبادرت به فروش “آسمان آبی” به معنی تمام مزایای یک زندگی هزینه نهایی و هیچ یک از ریگ کار است که در آن طول می کشد برای موفقیت در بلند مدت.

همچنین عوامل جدید شکست زیرا آنها از درگیر شدن در یک سازمان طراحی شده است که به کوتاه آنها را تغییر دهید و فشار دلار از آنها را در یک مسخره رای دادن. این پایان می رسد تا یک درب گردان نوع از نمایندگی فروش.

این مهم است که عوامل انجام تحقیقات خود را در جلویی. بحث را به سازمان های مختلف. گرفتن احساس برای مدیران خود نوع شخصیت. کشف کردن که موفق بوده است. چگونه عوامل کار کرده اند با آنها ؟ درخواست برای اثبات. آنها شفاف با آنچه انتظار می رود تا آنجا که کمیسیون و درصد پیشرفت بر اساس شایستگی و تولید ،

چه چیزی شما را برای سرمایه گذاری خود را? چرا که این مدیر باعث می شود پول خود را تولید. شما فقط باید مطمئن شوید که ارزش وجود دارد. نگاهی هم به این سوالات را بپرسید. دوباره, آن است که واقعا مهم است که شما در حال خواندن این دلیل که اکثر عوامل آیا رفتن به این کسب و کار حتی دانستن اینکه چه چیزی به درخواست بسیار کمتر از آنچه انتظار می رود.

بسیاری از عوامل را درک نمی کنند که شما می آیند باید به این کسب و کار با کسب و کار و طرز فکر. ترین عوامل باید خرید پست الکترونیکی مستقیم و نمی خواهد که به نفع ارجاع شبکه و یا یک موجود کتاب کسب و کار. در عوض آنها را به خرید منجر به رفتن.

توصیه من این است که به حدود 4000 $به $5,000 برای سرمایه گذاری به هزینه نهایی پست مستقیم سرب سیستم, و یا اگر شما کمتر از آن است که نگه داشتن یک کار تمام وقت و پس از آن نیز شما می دانید اگر شما از 2 ، 000 $یا $3,000 حداقل به یک تلفنی هزینه نهایی منجر شود سیستم.

شما باید شروع به بر روی پای راست. شما باید آماده برای یو پی اس و فراز زندگی. شما باید مایل به کار را از طریق آن با درک است که در دراز مدت چیزی است که باعث می شود آن را به ارزش داشتن. چه چیزی باعث این همه ارزشمند است.

این دلیل که چرا بسیاری از عوامل شکست در یادگیری چگونه به فروش هزینه نهایی. نکته مهم این است که برای رفتن به این سمت راست گروه که به شما نشان می دهد شفاف چه باید بکنید. هنگامی که شما می دانید که شما باید آن را در کنار خود آن است که واقعا به شما است.

آیا X-Factor به کار سخت و به دنبال سیستم گذاشته است که از پس شما ؟

که واقعا نهایی مشخص از موفقیت یا شکست خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top