پنج اشتباه Franchisors را در اجرای CRM تکنولوژی

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on پنج اشتباه Franchisors را در اجرای CRM تکنولوژی

پنج اشتباه Franchisors را در اجرای CRM تکنولوژی

[ad_1]

اگر شما در جستجوی گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگر در اینترنت برای عبارت “CRM” شما به احتمال زیاد برای دیدن بیش از 100 فروشندگان ارائه CRM فن آوری به عنوان پایان همه و همه راه حل برای حل تمام شرکت شما درد و درد همراه با بسیاری از تبلیغات پرداخت برای آخرین و بزرگترین فروشندگان به آمار بازار است. در حالی که این فروشندگان به راحتی صرف میلیون ها بر روی تبلیغات آنها می گویند خود را در وب سایت شرکت به عنوان به چگونه به موفقیت در پیاده سازی CRM راه حل برای دیدار با نیازهای کسب و کار شما. این زوج با تعدادی از شرکت های, گزارش شکست در CRM طرح های 60-70 ٪ از شرکت های نظرسنجی ما احساس اجبار برای به اشتراک گذاشتن تجربه ما از 20 سال گذشته طراحی و اجرای متعدد CRM-مانند راه حل های سراسر تعداد زیادی از صنایع و شما را از لیست زیر از بزرگترین اشتباهات است که ما را دیده اند:

اشتباه #1: نه تشکیل یک کمیته که شامل نمایندگانی از تمام بخش های شرکت که مسئولیت مدیریت مشتری: به عنوان مثال در پاسخ به درخواست های مشتریان برای اطلاعات استخدام و امضای مشتریان جدید پردازش سفارشات ارائه درخواست محصولات و خدمات به موقع صورتحساب به صورت محصولات و خدمات ارائه شده و پیگیری با مشتریان پس از فروش. به عنوان خط مقدم خدمات به مشتریان برای شرکت شما ورودی از این کاربران از سیستم CRM شما با توجه به بسیار مهم هستند چرا که آنها را به شکستن و یا تصمیم خود را یک بار اجرا شده است. بدون خرید و پشتیبانی پروژه های خود را ممکن است مرده در هنگام ورود به کاربران برای پیدا کردن که روش های قدیمی از مشتریان خود سرویس دهی آسان تر است یا راحت تر برای آنها شغل فرد و آنها در نهایت پیدا کردن راه در اطراف نگه داشتن راه حل خود را تا به روز با آخرین مشتری اطلاعات خدمات از جمله خرید تاریخچه ایمیل, ارتباطات و بازخورد وب سایت و رضایت مشتری پس از فروش.

اشتباه #2: به وضوح شناسایی که تصمیم نهایی ساز است که برای CRM تکنولوژی برای حق رای دادن: علاوه بر تشکیل کمیته راهبری آن نیز مهم است برای شناسایی افرادی که در این کمیته تصمیم نهایی ساز برای کسب و کار. جلسه کمیته بدون این مهم مسئول و یا مدیر در حضور است نه به احتمال زیاد برای تولید برنامه های عملی. مهم است که برای شناسایی اعضای دارای حق تصمیم گیری در مقابل کسانی که تنها حق دارند به ارائه نظرات و یا پیشنهادات در مورد چگونه به انتخاب نرم افزار ممکن است اجرا شده است. آن است که بسیار شایع برای بسیاری از مردم به حق به تاخیر انداختن تصمیم گیری اما باید تمرکز بر روی کسانی که مجاز به ایجاد یک کمیته برای تابع برای دیدار با اهداف و اهداف شرکت.

اشتباه #3: درک جزئیات چگونگی شرکت در عمل در خدمت آن Franchisees و/یا مشتریان: تقریبا در تمام کسب و کار تاسیس شده (به جز startups), خدمات به مشتریان, روش ها و فرآیندهای تکامل در طول زمان معمولا با کمبود اسناد و مدارک که چه زمانی و چگونه. پیاده سازی یک CRM راه حل بدون درک جزئیات این عملیات جاری را خدمت هر هدف دیگر از خسته کننده که کارمندان احساس کنند که مدیریت نمی کند و درک واقعی روز به روز مطالبات تیم خدمات مشتری است و به احتمال زیاد به علت بسیاری از کارکنان به احساس به عنوان اینکه تکنولوژی های جدید قرار می دهد کار خود را و یا کار تابع در معرض خطر بودن حذف و یا پرتاب کردن با فن آوری های جدید. به منظور مقابله با این اثر امن ترین شرط برای استخدام و یا قرارداد واجد شرایط تحلیلگر کسب و کار و یا فرایند نقشه برداری کارشناس برای مشاهده عملیات روزانه از تمام خدمات به مشتریان فعالیت های تحت هر شرایطی (خوب و بد) و سند آنچه در واقع اتفاق می افتد در زمان واقعی در سازمان است. تحلیلگر کسب و کار خواهد شد به احتمال زیاد با استفاده از فرایند ابزار نقشه برداری مانند مایکروسافت Vizio, SmartDraw یا iGrafX برای ساخت, تصویری, تصویری مدل از آنچه که در واقع اتفاق می افتد امروز در زمان واقعی است. نتایج این تحلیلگر کسب و کار باید تایید شده با هر بخش برای خرید و پذیرش است که آنچه مشاهده شده منطبق بر فرآیندهای مستند شده. پس از مراحل نقشه های تکمیل شده مدیریت پس از آن می توانید تمرکز دقیق پیشرفت است که CRM فناوری است که انتظار می رود برای ارائه به این شرکت در هفته های آینده و ماه.

اشتباه #4: با تکیه بر خارج از جعبه فناوری برای پاسخگویی به نیازهای سفارشی از Franchised برگزار می گردد کسب و کار: هنگامی که شما مراحل نقشه از تحلیلگر کسب و کار بالاتر از فروشندگان که در حال تلاش برای به دست آوردن کسب و کار خود را به نقشه خود را چگونه حل خواهد شد و خدمت به منظور افزایش و یا به طور خودکار سخت ترین فرآیندهای خدمات مشتریان در سازمان شما. اگر فروشنده مایل و یا قادر به ارائه یک منبع برای انجام این کار از بین بردن آنها را از لیست کوتاه از شرکای بالقوه است. بیش از حد اغلب, نرم و صاف کردن مردم فروش با تعداد زیادی از ابزار تکنولوژی را در اختیار خود سعی خواهد کرد برای متقاعد کردن شما به آنها اعتماد با کلید به شرکت خود را در امرار معاش (با نام مستعار مشتریان و فرآیندهای خدمات و حفظ آنها) با کمی توجه به شرکت خود را در دراز مدت سلامت مالی و یا در غیر این صورت. جلوگیری از فروشندگان که به طور مداوم با استفاده از اصطلاح “بهترین شیوه” و یا “راه حل های صنعت” در فروش رزین. کسب و کار شما منحصر به فرد در بازار است که آن را در خدمت و فن آوری خود را حل باید به همان اندازه منحصر به فرد و سفارشی برای کسب و کار شما.

اشتباه #5: تلاش متناسب با فن آوری های جدید را به خود موجود ساختار سازمانی: همانطور که شما شروع به فرآیند پیاده سازی CRM تکنولوژی مستمر سازمان تغییر اساسی مورد نیاز است. موجود شرح شغل باید دوباره نوشته شده است برای فرآیندهای جدید و فن آوری است. آن دسته از کارمندانی که توانایی به سرعت یکپارچه سازی فن آوری های جدید به میل خود در شغل خود به نفع شرکت خواهد شد نیاز به ارتقا به بیشتر موقعیت های رهبری و کسانی که مقاومت در برابر تغییر را باید reassigned به کار دیگری تابع یا دوباره روت برای موقعیت دیگری. این روند تکرار خواهد شد بسیاری از زمان ها در ماه های آینده و سال های به عنوان فن آوری های جدید می آید آنلاین در کسب و کار جامعه.

هنگامی که شما گذاشته CRM خود را پروژه برنامه برای حق رای دادن شما در اجتناب از اشتباهات ذکر شده در بالا, شما بهتر خواهد بود و مجهز تر از بسیاری از به مقابله با یک پروژه فناوری مانند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در تقریبا در هر بخش کسب و کار.

اگر شما سوالی در مورد سازماندهی برای پروژه خود را و یا سوالات خاص در مورد آمادگی خود را برای CRM, لطفا تماس بگیرید: Michael Auten رئيس جمهور XpandCRM, Inc. در [email protected] و یا از طریق تلفن در +001 (770) 403-4322.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top