و کتاب جدید و پرفروش

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on و کتاب جدید و پرفروش

و کتاب جدید و پرفروش

[ad_1]

اغلب گفته است که نمی توان آن را انجام… اما هر چیزی امکان پذیر است اگر شما یک فروشنده طرز فکر. خرس در ذهن که هر کتاب یک محصول است. این که آیا آن یک جدید انتشار یک کتاب 50 داستان صفحه 800-صفحه حماسه داستانی یا غیرداستانی… همه آنها یک چیز مشترک دارند وقتی که می آید به آمازون. تا آنجا که آمازون موتورهای جستجو همه این کتاب ها فقط دیگر محصولات و ID خود را است – از نقطه نظر خود را – فقط یک منحصر به فرد آسین. نه سن و نه جنسیت و نه سابقه مهم است. همه که مهم است این است که چگونه به خوبی معینی آسین است به احتمال زیاد به فروش می رسانند.

بسیاری از نویسندگان منتشر کرده اند آثار خود را در انتظار خود کتاب در آمازون به نحوی خود را به فروش و حتی احتمالا به نظر می رسد در آمازون top chart – oh به چنین اعتماد به نفس باید یک چیز فوق العاده است! با برخی از کتاب های قابل توجهی داشتن بودجه بازاریابی در پشت خود و برخی دیگر به نمایندگی بازاریابی حرفه ای بسیاری از کتاب های منتشر شده خود هستند و متاسفانه به مقصد ناپدید می شوند در پس زمینه و به سادگی شکست. کیفیت کتاب همیشه مهم نیست اما هیچ کس نمی تواند انکار کند که کیفیت به تنهایی نمی, فروش کتاب. حرفه ای با استراتژی فروش و تبلیغات, بودجه تفاوت زیادی دیجیتال کانال های فروش… اما خود نویسنده منتشر شده نمی تواند رقابت در برابر شرکت هایی که فروش شده اند کتاب برای دهه ها; بعد از همه توانایی خود را و می دانم که چگونه به ساخت یک کتاب کاملا sellable دوم بزرگترین دارایی آنها. برای اولین بار است – بدیهی است که – پول خود را. پول اقدام به خرید مخاطبان: این یک قانون ساده از اعداد بزرگ و یکی از ما نمی تواند دور از.

بدون شک شما ممکن است خواندن برخی از داستان های موفقیت در گذشته است. بله, من می دانم که برخی از خود نویسنده منتشر شده واقعا آن را و آن را بسیار قابل توجه است که آنها انجام داد. اما طرف دیگر سکه – حقیقت تلخ از ماده است که هزاران نفر از نویسندگان دیگر شکست خورده اند برای رسیدن به مثبت و حاشیه سود در حالی که چند خوش شانس موفق به آن را با ظاهر کمی تلاش در بخشی خود را. یکی می تواند تصور کنید که آمازون است که نه تنها بزرگترین کتاب در جهان است, اما همچنین بزرگترین قبرستان برای کتاب و نویسنده آرمان! چند میلیون کتاب (و نه اغراق شگفت آور) هستند و تنها ماندن در آنجا استراحت در برزخ بدون یک سفر برای هفته ها یا حتی ماه – کاملا فراموش شده, مشخص شده به عنوان یک شکست از چپ به محو دور. بسیاری از پتانسیل پرفروش شکست خورده اند با توجه به این واقعیت است که چاپ و نشر است نه یک کار ساده است, با وجود این واقعیت آن ممکن است مانند یک نگاه زمانی که شما در نظر بگیرید که چگونه نرم و صاف انتشارات روش در سیستم عامل های مانند Kindle. تنها با چند کلیک کتاب خود را منتشر شده است! مرسی… و پس از آن چه ؟

اما کتاب خود را در واقع ممکن است یک شانس ایستادن تا زمانی که شما تصویب فروشنده طرز فکر و به دست آوردن برخی از مهم مهارت های بازاریابی – چیزی که به نظر من یک عنصر حیاتی دیجیتال فروش موفقیت است. بیایید رها اصطلاحات مخصوص یک صنف فنی و شیرجه رفتن به سمت راست وسط از همه چیز. وجود دارد چند مرحله انجام شود قبل از اینکه شما درگیر در چاپ و نشر در آمازون است.

فروش استراتژی ساخته شده است در اطلاعات نه در خود ما ادراک ذهنی از آنچه می تواند به نوبه خود خوب است. این چیزی است که شما باید به یاد داشته باشید در طول کل این فرایند است. این عاشقانه نیست آن را پر زرق و برق… اما این واقعیت است.

در واقع آن نیست و فقط به داده ها. من در واقع سه عناصر حیاتی برای هر استراتژی فروش:

اطلاعات

تکنولوژی

ورودی فروش

اگر شما در حال قرار دادن کتاب خود را خارج وجود دارد در برابر میلیون ها نفر از کتاب های دیگر شما بهتر است مناسب و معقول اطلاعات مبتنی بر استراتژی. هنگامی که نوشتن یک کتاب نویسندگان خوب هستند وقتی که می آید به سرمایه گذاری در غلط گیری و ویرایش. در حال ویرایش است که باید برای هر نویسنده, من نمی خواهد با آن مخالف برای یک ثانیه. اما چگونه بسیاری از نویسندگان بلافاصله پرش در فرصتی برای گرفتن یک بازاریابی/فروش حرفه ای درگیر است ؟ چند گرانبها در واقع با وجود این افراد و مهارت های خود را نیز باید داشته باشند. شما نیاز به اطلاعات شما نیاز به حرفه ای که دسترسی به اطلاعات درست.

چه نوع از اطلاعات استفاده کنیم ؟ بدیهی است که تمرکز اصلی ما بر رقبای ما. داده های ما نشان می دهد باید چگونه با موفقیت کتاب در نوع خاص انجام می دهند. چه خود را به طور کلی رتبه فروش? چگونه بسیاری از بررسیهای انجام آنها را داشته باشد ؟ چه کلمات کلیدی آنها استفاده کنید در هنگام ایجاد خود را قانع کننده فروش کپی کرد ؟ ؟ این هیچ ربطی به با نوشتن من می دانم و آن را نه لزوما ‘پاپ’ بخشی از تولید یک کتاب برای فروش. این چیزی است که باید انجام شود قبل از انتشار. اگر نه شما فقط یک ماهی در دریا… و یکی است که به سرعت دور توسط کوسه!

هوشمند فروشنده نیز کسی است که فن آوری زرنگ و دانا. آنها باید آشنا با تمام کسانی که علاقه داشتن به ابزارهای بازاریابی و تکنیک و اقامت به روز شده در آخرین تحولات در این زمینه است. برای آشنا شدن با آنها یک نویسنده باید به دست آوردن برخی از دانش خاص است. چگونه می توانم به شما راه اندازی یک وبلاگ ؟ چه SEO? چگونه می توانم به شما استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش بیشتر کتاب ؟ چه مقابله با توییتر ؟ در حال تبلیغاتی سایت هیچ گونه خوب است ؟ چرا یک کتاب نیاز به یک فیلم خوب?

بنابراین بسیاری از سوالات ما می دانیم. شما بهتر است بدانید که پاسخ به آنها را برای خودتان اگر شما در هر راه جدی در مورد انتشار خود هر چند به عنوان پاسخ به این سوال خواهد شد در نتیجه شما شاهد یک تفاوت بزرگ در رتبه بندی خود را و آمار فروش. جایگزین البته شامل شما استخدام بازاریابی حرفه ای درست مثل شما استخدام ویرایشگر خود را. چاپ و نشر است نه یک فرایند گرفتن کتاب خود را در آمازون قفسه. این یک کسب و کار و یکی که نیاز به یک کسب و کار مانند روش.

نکته دیگر: آنچه در مورد ورودی فروش ؟ شما واقعا می تواند تمرکز بر خود خریدار نیازها و اهداف ؟ چگونه شما فروش از راه چشم انداز خرید ؟ دوباره سوالات بیش از هر جدی آمازون فروشنده نیاز به در نظر گرفتن اگر آنها می خواهند محصول خود را به هر نقطه!

بله من می دانم که من کمی تهاجمی اینجا… اما یک فروشنده خواهد درک به من اعتماد. فروش چیزی نیست که فقط اتفاق می افتد مثل یک پیچ از آبی. آن چیزی است که شما نیاز به اتفاق می افتد با استفاده از اطلاعات و فن آوری های ورودی فروش روش با یک راهنمای حرفه ای منجر شما.

بنابراین بازگشت به سوال اصلی ما. می توانید کتاب قدیمی جدید را تبدیل به پرفروش? خب بله, آنها می توانند بدون شک. فقط تصور کنید برای یک لحظه که کتاب خود را به حال یک مجموعه است که با بهره گیری از تمام اطلاعات موجود و فن آوری در ایجاد یک منحصر به فرد تجربه مشتری. تصور کنید کتاب خود ایستاده و حتی بدون قوی, بودجه تبلیغاتی, رهبری, داده محور, استراتژی فروش… غیر ممکن نیست نه توسط هر کشش.

من یک چیز واقعی برای کتاب های قدیمی. پس از همه, برخی از کتاب ها به سادگی قادر به اتصال به خوانندگان اما بسیاری از کتاب ها هرگز تا به حال فرصتی برای اتصال. من همیشه می گویند: آن را هرگز از دست بازی تا زمانی که شما بر این باورند در کتاب خود. اگر شما می خواهید را به کتاب خود را در بازگشت به بازی پس از آن برخی از ایمان وجود دارد بدون شک که آن را واقعا می تواند انجام شود!

چگونه ؟ با پیروی از این مراحل:

خرید یک مجوز برای ابزار های حرفه ای مانند KDRocket به تحقیقات خود رقابت ایده ها و کلمات کلیدی و دسته بندی.

پیوستن به یک یادگیری/برنامه مربیگری در بهینه سازی موتور جستجو و رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی و دیگر کانال های بازاریابی است که ثابت کرده اند به موفقیت در فروش کتاب

(من ممکن است یکی برای شما – SEO دوره سقوط برای ناشران)

اطلاعات در مورد مشتری خود را پایه; جزئیات, بررسی پیوستن به گروه های درگیر.

ساخت خود مخاطبان انجام برخی از خود ارتقاء. شروع با چند پیروان و هرگز اجازه می دهد خود را برای تبدیل شدن به دلسرد.

نیز وجود دارد یک راز سس, شما می توانید اضافه کردن به تلاش های خود را: قوام. به یاد داشته باشید این یک ماراتن است نه یک دو سرعت.

آیا نمی دهد تا خود را در کتاب. آنها عشق و مراقبت و توجه و حرفه ای نیاز آنها و کمک به آنها را پیام های خود را به خوانندگان است که در خارج وجود دارد در حال حاضر جستجو برای آنچه که شما باید برای به اشتراک گذاشتن!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top