ورودی در مقابل خروجی بازاریابی برای کسب و کار شما

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on ورودی در مقابل خروجی بازاریابی برای کسب و کار شما

ورودی در مقابل خروجی بازاریابی برای کسب و کار شما

[ad_1]

شاید تنها مهم ترین گام شما می توانید به عنوان یک کارآفرین است که به طور موثر خود را در بازار کالا و خدمات است. شما می توانید بهترین محصولات در جهان, اما اگر هیچ کس نمی داند در مورد آنها کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد! وقتی که می آید به موفقیت خود را به ترویج کسب و کار شما می توانید انتخاب کنید از انواع ورودی و خروجی تکنیک های بازاریابی.

خروجی بازاریابی فعال در فرایند پیدا کردن مشتریان بالقوه و ایجاد انگیزه در آنها را به خرید محصولات و خدمات خود را. آن است که یک فرم سنتی بازاریابی که شامل ترویج محصولات خود را به افرادی که به طور فعال به دنبال آنها. مشترک خروجی تکنیک های بازاریابی شامل تلویزیون و رادیو تبلیغات روزنامه و مجله, تبلیغات تلفنی نمايشگاه پست مستقیم (اعم از الکترونیکی و مقاله) e-mail انفجار و روابط عمومی فعالیت است.

خروجی بازاریابی دارای سابقه ای طولانی از موفقیت و به طور معمول فراهم می کند نتایج سریعتر نسبت به بازاریابی بین المللی به درون. متاسفانه این نقاط ضعف آن نیز هست. تبلیغات, نشان می دهد تجارت تلفنی و مانند آن را می توان گران. علاوه بر این خروجی بازاریابی سرزده است. در بسیاری از موارد شما در حال تلاش برای فروش کالا و خدمات به افرادی که هیچ علاقه ای به آنها. این منجر به بسیاری از تلاش برای جلوگیری خروجی تلاش های بازاریابی مانند شناسه تماس گیرنده و مسدود کردن اسپم فیلتر و پاپ تا مسدود کننده که باعث می شود آن را سخت تر برای دریافت از طریق به بازار تو رفتگی در دیوار.

برعکس بازاریابی ورودی متشکل از تلاش های تبلیغاتی است که تمرکز بر گرفتن یافت توسط مشتریان. ایده این است که اقدامات پیشگیرانه برای آوردن مشتریان بالقوه به شما و ایجاد انگیزه در آنها برای خرید کالا و خدمات به دلیل محتوای با کیفیت به شما ارائه در فرمت های مختلف. بازاریابی ورودی شامل تکنیک های وبلاگ نویسی, مقالات, مقالات سفید, بهینه سازی موتور جستجو و رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn, Facebook و توییتر.

بازاریابی ورودی استفاده شود به مراتب کمتر از گران قیمت برای پیاده سازی از بازاریابی خارجی. در واقع شما می توانید تسهیل ورودی موفق بازاریابی مبارزات انتخاباتی خود را بدون صرف یک سکه. شما همچنین قادر به ارائه محتوای ارزشمند برای مشتریان بالقوه و توزیع اطلاعات در مورد کسب و کار خود و در غیر سرزده مد. این یکی از مزایای بزرگ بازاریابی بین المللی به درون. این امر منجر به بیشتر خوش فرم ارتقاء در بخشی از مصرف کنندگان است چرا که شما در حال ارائه محتوای ارزشمند به عنوان مخالف به ارائه فروش زمین است.

البته بازاریابی ورودی تا نقاط ضعف خود را به عنوان به خوبی. در حالی که کمی وجود دارد که پولی هزینه دارد و هزینه های فوق العاده ای که آن را به زمان می آید. توسعه و حفظ یک وبلاگ نوشتن مقالات ایجاد تصویری و حفظ حضور مداوم از طریق رسانه های اجتماعی نیاز به یک مقدار قابل توجهی از زمان خود را به ویژه هنگامی که در مقایسه با زمان مورد نیاز برای بسیاری از خروجی کمپین های بازاریابی. یکی دیگر از ضعف بازاریابی داخلی است که می تواند مدت زمان طولانی برای رسیدن به موفقیت است.

آنچه در پایین می آید به ورودی در مقابل خروجی بازاریابی است ؟ توصیه من این است که به ترکیب عناصر هر یک از. هر دو از روش های بازاریابی می تواند موفق باشد هنگامی که به درستی استفاده می شود و هر یک ارائه می دهد مزایای منحصر به فرد. فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید ترکیب هر دو روش در یک استراتژی بازاریابی است که شما را با بزرگترین ممکن است بازگشت. برای مثال تجربه مربی کسب و کار ممکن است تصمیم به استفاده از e-mail marketing (خروجی) از آنجا که او تا به یک لیست مشتری های او می توانید استفاده کنید برای توزیع از اطلاعات مربوط به محصول. او همچنین می تواند با استفاده از وبلاگ نویسی (ورودی) به عنوان یک راه موثر برای کسب و کار مفید اطلاعات و نشان دادن تخصص خود را به مشتریان بالقوه است.

به همین ترتیب یک مهندسی مشاور می تواند به طور موثر با استفاده از تبلیغات چاپی به عنوان یک خروجی روش بازاریابی در حالی که به طور همزمان با استفاده از رسانه های اجتماعی به موقعیت خود را به عنوان یک متخصص شبکه با یک آرایه متنوع از افراد و تبدیل شدن به یک عضو محترم اجتماعی جوامع را به خود اختصاص مهندسی. کلید این است که به روشنی در مورد آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن با استراتژی بازاریابی خود را و انتخاب تکنیک های که به شما اجازه می دهد برای رسیدن به اهداف خود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top