نوشتن کسب و کار پرایمر

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on نوشتن کسب و کار پرایمر

نوشتن کسب و کار پرایمر

[ad_1]

نوشتن یک پایه استفاده از ارتباطات و ما دلایل بسیاری برای انتخاب به بیان افکار ما و یا درخواست کتبی و نه شفاهی. معمولا ما نوشتن به افکار ما رسمی برای برقراری ارتباط با کسی که ما نمی دانیم و یا برای برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مردم است.

ما می نویسیم تا نقطه نظر و یا درخواست. ما ممکن است نوشتن برای متقاعد کردن خواننده به یک عمل خاص بر اساس اطلاعاتی که ارائه شده است و یا در نظر گرفتن یک چشم انداز جدید و تغییر/به نظر او. به عبارت دیگر نوشتن فروش است.

همه نوشتن در مورد این خواننده در نظر گرفته شده است که مخاطبان است. این که آیا آن یک کتاب, آهنگ, فیلم, سایت, بازاریابی, بروشور, پیشنهاد کمک مالی و یا جمع آوری کمک مالی نامه اولویت برای نویسنده به نگه داشتن در ذهن است که خواننده اهمیت ترین. نویسندگان خواهد بهره مندی از رهنمودهای زیر:

1. هدف: چرا شما نوشتن?

2. مخاطبان: کسی است که خواننده (مخاطب)?

3. نتیجهچگونه می تواند شما را ترغیب خواننده به مراقبت در مورد موضوع خود و یا درخواست ؟

سوال اول این است که در مورد شما نویسنده. چه انگیزه شما برای نوشتن ؟ آیا شما در جستجوی کمک های مالی برای پروژه های که شما می خواهم برای پیشبرد و بنابراین شما باید در نوشتن یک کسب و کار و یا پیشنهاد کمک مالی? ممکن است هدف شما بود برای نوشتن فروش و یا بازاریابی در نامه ای که ارسال خواهد شد به کسانی که شما احساس می کنید مشتریان بالقوه برای محصول یا خدمات خود را? تولید محتوا برای وب سایت و یا دیگر مواد تبلیغاتی است که برقراری ارتباط تخصص خود را به مشتریان بالقوه و متقاعد کردن آنها برای تماس با شما ؟

شما خواهد بود یک نویسنده موثر تنها زمانی که شما توسعه خود آگاهی و اعتماد به نفس به اذعان آنچه شما می خواهم خود را از مواد نوشته شده است به انجام به طوری که شما را در انتخاب واژگان است که نشان دهنده قصد خود را.

سوال دوم تضمین می کند که شما خیاط پیام خود را و واژگان به طنین انداز با شما در نظر گرفته شده خواننده یا مخاطب. موفق نویسنده را در نظر نقطه نظر خواننده و هنر و صنعت یک پیام است که به احتمال زیاد به درک و پذیرفته شده توسط او/او.

اگر آن است که یک پیشنهاد است که شما ارسال خواهد شد و سپس شما باید آدرس منافع سهامداران خواهد شد که قرار است به صحبت می کنند مطلوب (یا نامطلوب) در مورد درخواست شما. گرانت برنامه ها و طرح کسب و کار همیشه شامل اطلاعات مالی و همچنین عملیات و اطلاعات بازاریابی, برای مثال, برای برآوردن آن سه تصمیم گیری های مهم حوزه.

سوال آخر آدرس منافع درک شده خواننده یا مخاطب می توانید انتظار برای استخراج از آنچه شما نوشته شده است. در اینجا نویسنده باید محکم تمرکز بر خوانندگان اولویت ها و ترجیحات و در نظر گرفتن نتایج متصل به بیان نویسنده نظر بیان خلاق و یا ارزش از درخواست. چگونه خوان سود اگر s/او خرید کتاب خود را اختصاص زمان و پول برای حضور در اجرای موسیقی خود را و یا تصویب کمک مالی خود را و یا پیشنهاد ؟

نویسنده توصیه به استفاده از یک سبک ارتباطی و واژگان آن آشنا هستند و اطمینان بخش به خواننده یا مخاطب به عنوان یک راه برای ایجاد اعتماد و تشویق به پذیرش و تایید و در نتیجه موفقیت های متقابل.

با تشکر برای خواندن

کیم

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top