نقل قول از مکبث و هملت در بررسی نقش های جنسیتی

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on نقل قول از مکبث و هملت در بررسی نقش های جنسیتی

نقل قول از مکبث و هملت در بررسی نقش های جنسیتی

[ad_1]

چه معنی آن را به یک مرد یا یک زن در جامعه امروز? هیچ یک از ما می تواند به یک جا شسته و رفته کوچک, کلیشه جعبه بر اساس هر چیزی از جمله جنس ما. چگونه ما تعریف جنس و چگونه این نقش ارائه شده در ادبيات? اغلب بسیاری از شخصیت های مورد علاقه ما مخالف کلیشه های جنسیتی و در نتیجه بیشتر سه بعدی انسان تر و بیشتر relatable. این بازی از جنسیت و جامعه است نه محدود به صفحات کتاب اما نیز منعکس شده در ادبی انتخاب نویسندگان خود. نگاهی به عنوان مثال از غیر خودی. اساسا آمدن از سن داستان, شخصیت ها عمدتا مرد و این کتاب به بررسی بلوغ اجتماعی فشار و انزوا از یک مرد چشم انداز. رئالیسم از کتاب این واقعیت است که از آن صحبت می کند به نوجوانان مسائل و در عین حال تجدید نظر به خوانندگان از همه سنین باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند یک starker بیشتر معاصر هاکلبری فین. به اندازه کافی جالب, نویسنده, s. e. Hinton بود 18 سال, پیر زمانی که او این کتاب را نوشت. بله او. S. e. Hinton توصیف خودش را به عنوان یک بچه شیطان و جنسیتی نیست تعریف سبک نوشتن و یا تجارب خود را. او با موفقیت پا به زمین است که به طور سنتی زنان, افزایش فوق محدوده جنسیتی.

زمانی که ما در این کار از ویلیام شکسپیر, ما یک ایده از آنچه در آن می خواهم به زندگی می کنند در طول رنسانس. در شکسپیر تلاش برای نوشتن سه بعدی پیچیده شخصیت های او اغلب با نوعی نقش های جنسیتی ، در جهان از مکبث از آن ساخته شده است بسیار روشن است که صفات مانند ظلم و ستم و خشونت و قدرت, و قدرت مردانه کیفیت در حالی که کسانی مانند شفقت مهربانی و اطاعت زنانه هستند. در جهان از مکبث جادوگران در حال قرار دادن به دلیل “مردانه” ویژگی های است که آنها به نظر می رسد داشته باشد. زمانی که Banquo می گوید: باید زنان و در عین حال خود را ریش ناکرده من به تفسیر است که شما او پس از گفتن آنها را که آنها نشان می دهد بیش از حد بسیاری مردانه کیفیت به زنان است.

لیدی مکبث مانند جادوگران می ایستد چرا که او مناسب نیست به نقش های جنسیتی که در حال تاسیس در این جهان است. او اجازه نمی دهد کسانی که تاسیس نقش او را هر چند. او در واقع با استفاده از کلیشه های برای دستکاری مکبث و متقاعد کردن او را به قتل. به لیدی مکبث از آن است که ساده زیست شناسی و بخشی از آنها ژنتیکی: به منظور قتل مکبث باید یک “مرد.” زمانی که او می گوید: چیزهایی مانند “Glamis هنر تو Cawdor; و خواهی بود آنچه به تو وعده داده شده: در عین حال من از ترس تو طبیعت; آن را بیش از حد پر o’ شیر محبت انسان به گرفتن نزدیکترین راه: تو wouldst بود; هنر نیست و بدون جاه طلبی اما بدون بیماری باید در آن شرکت کنند” او اساسا و گفت که او بیش از حد از یک زن “بیش از حد پر o’ شیر انسان مهربانی” به انجام آنچه که باید انجام شود. لیدی مکبث در ادامه به emasculate او را تا زمانی که او مورد ضرب و شتم پایین و متعهد به انجام قتل است. این نیز یک نکته جالب را ببینید که شکسپیر ساخته شده است بد کیفیت از شخصیت های زنانه با کیفیت در این بازی. لیدی مکبث است که به وضوح فریبنده و دستکاری و یک ابزار شیطانی است. او متفکر پشت همه مشکل و در عین حال در پایان او به پایان می رسد تا سقوط قربانی به “شر” او به عنوان یک mental breakdown را از دست میدهد و ذهن او و خودکشی کرد.

مکبث و هملت می تواند داشته باشد قطعا نشستم و به اشتراک گذاشته یک جلسه درمان و یا برخی از اشک بیش از چند آبجو. هملت که به طور معمول به عنوان یکی از شکسپیر بیشتر شخصیت های جنسیتی و همکاران و همه خود را “ضعیف” صفات به عنوان زنانه. حق کردن خفاش در اولین صحنه “سستی آنها نام زن” تقریبا همه آن را می گوید. هملت ضربان خود را تا زمانی که او نمی تواند انتقام قتل پدرش را با تماس خود یک زن است. (او به وضوح نمی نیاز به لیدی مکبث به emasculate او قادر به انجام آن به خود است.)

شکسپیر ممکن است با بررسی نقش های جنسیتی عمیق که به نظر شما چه کسانی نقش داشتند در طول زمان خود را. چه نقش های جنسیتی را می بینید در ادبیات امروز ؟ در این کتاب شما در حال خواندن در حال حاضر کسانی هستند که به نقش های جنسیتی معمولی ؟ آیا شما دیدن برخی رفتارهای شخصیت های هستند که در برابر نوع و یا آیا شما فرض ویژگی های خاصی را بر اساس یک شخصیت جنسیت ؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top