معکوس پرتاب تجزیه و تحلیل و تفکیک

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on معکوس پرتاب تجزیه و تحلیل و تفکیک

معکوس پرتاب تجزیه و تحلیل و تفکیک

[ad_1]

معکوس پرتاب

معکوس پرتاب آغاز می شود و در حالت ایستاده با هر دو پا با هم. به منظور انجام یک معکوس پرتاب ما نیاز به گام به عقب. بنابراین اولین هدف شما این است برای ایجاد حرکت با یک پا با یک آونگ نوع نوسان است. این است که چگونه ما را یک گام.

به منظور شروع به نوسان فاز یک اندام بدن خود را باید تغییر اول وزن خود را به یک پا. که است که می گویند ایستاده و شما باید 50 درصد از فشار روی یک پا و 50 درصد از فشار بر روی پای دیگر. شما تغییر یک درصد از این فشار از یک پا به دیگری. این تعریف تغییر فاز. تغییر فاز به اتمام است هنگامی که بدن انتقال به تک اندام پشتیبانی (SLS). SLS است که توسط 100 ٪ از فشار منتقل شده بر روی یک پا.

یک بار وزن یا فشار منتقل شده به یک اندام های بدن تسریع pressureless پا در نتیجه شروع به نوسان فاز. این شتاب ایجاد شده است از طریق سیناپس بین مغز و عضلات. بنابراین ما باید مغز و اعصاب جنبشی نیروی. نوسان فاز است که توسط آن شتاب.

برای معکوس پرتاب های چرخش سه فاز از طریق گسترش ران یا پشت بدن است. به عنوان پا دستاوردهای شتاب عصبی-kineticly آن سود به اندازه کافی شتاب به حمل و نقل ما کلاه (سر و بازوها و تنه). شتاب در ما کلاه می آید از شتاب اندام تحتانی ساخت این اندام یک دستگاه لوکوموتیو. همچنین مهم است به یاد داشته باشید که حرکت در اینجا این است که اندازه گیری تغییر در مرکز ثقل بدن (دندانه دار) است که تقریبا در واقع pevlicular منطقه در پایین تنه است.

ما به پایان این مرحله هنگامی که اندام در حال حرکت (نوسانی) تماس با ما زمین است. اندام در حال حرکت و سپس وارد تماس اولیه فاز است که در ابتدای decelerative روند. حرکت تند و سریع از کاهش سرعت برای ما موشک دانشمند. تماس اولیه فاز نیز توسط افزایش در پایه ما از پشتیبانی در نتیجه بدن به تعادل بیشتر. (همچنین با توجه به این واقعیت است که شما باید بیشتر اندام های روی زمین!)

حالا که پشت پا در تماس با زمین بدن شروع به انتقال فشار یا وزن خود را روی پای عقب (وزن پذیرش فاز). برای معکوس پرتاب کامل وزن بدن است که هرگز به طور کامل منتقل شده به پشت پا. {توجه داشته باشید جانبی: در مجموع وزن انتقال خواهد رخ می دهد در دینامیک معکوس lunges با نام مستعار راه رفتن به عقب}

به عنوان بدن انتقال وزن به پای عقب آن است که کاهش پایین (کرم) حرکت آن را قبلا ایجاد شده به این مرحله است. همان اندام است که سرعت خود را در حال حاضر تلاش می کند خود را به پایین!

مکث

بنابراین اگر شما می خواهید بیش از حد شما می تواند به توقف تمام حرکت خود را در اینجا. با این حال شما می خواهم که صرفا فقط گرفتن یک گام به عقب. معکوس پرتاب ادامه این عقب گام در نتیجه تمام حرکت خود را متوقف است با عقب گام.

رزومه

معرفی تمرین محور

+X: رو به جلو

-X: عقب

+Y: تا

-Y:پایین

+Z: چپ

-الف: حق

بنابراین من باید پا به عقب در نهایت و من باید شتاب منفی X جهت (عقب). من قبول وزن به پشت پا و یا چرخش ساق پا در نتیجه کرم توسط بدن حرکت است. برای معکوس پرتاب من ادامه این کاهش سرعت -X به عنوان من پایین تر من مرکز ثقل. من COG را کاهش داده است (به عنوان بیان شده -Y) از طریق فلکشن مفصل زانو.

در فلکشن زانو همسترینگ قرارداد به عنوان قدس کشیده می شوند. همسترینگ بار مانند هل دادن یک بهار در حالی که قدس کشش برای کاستن نیروی. {عضله به عنوان توضیح داده شده از طریق decelerative فاز}

حرکت -X شده است به طور کامل تنزل هنگامی که زانو های من رسیده اند 90 درجه است. این درجه ای است مکانیکی سودمند برای عضلانی خود را برای تولید نیروی. و همچنین کاستن نیروی. این است که چرا سنگین squaters رفتن به 90 درجه در آسانسور وجود دارد.

در حال حاضر شما با موفقیت کاهش, خود را دندانه دار هنگامی که شما افت تمام حرکت کرد. این است که نیمی از راه را! در حال حاضر برای تکمیل این حرکت شما باید سرعت بخشیدن به بازگشت به موقعیت. به یاد داشته باشید ما بهار لود همسترینگ و کشیده قدس ؟ آنها خالی کردن برای ایجاد شتاب. در نتیجه شتاب این جنبش می آید پیمانکاری قدس و کشش همسترینگ. بنابراین این عضلات خود را تسریع لود اندام به منظور ایجاد حرکت برای بلند کردن کلاه خود را به عقب به موقعیت (حرکت در +Y جهت). این پله به حالت ایستاده. توجه داشته باشید که ایستاده به راحتی decelerates و حرکت پرتاب.

عضلانی تابع

در 1st accelerative فاز معکوس پرتاب (به عقب گام) اصلی هیپ extendors فعال هستند. این glutes خود را (تمام الیاف) و همسترینگ.

در طول decelerative فاز خود را دندانه دار است را کاهش داده و از طریق خم شدن زانو. در نتیجه خود را همسترینگ قرارداد هستند و قدس کشیده می شوند. این یک مشترک بارگذاری موقعیت و خواهد ساخت پویا ثبات در نوسان اندام. همچنین با توجه به یک طرفه بارگذاری جلو پای شما خواهد ساخت مفصل ران, زانو و مچ پا ثبات است.

بازگشت مرحله از جنبش با انگیزه از طریق شتاب با توجه به لگن خم شدن. قدس کشش تخلیه است و همسترینگ بهار یک ثبات فلکشن. {یک مقدار شتاب قوی تر از قبلی ما هیپ فرمت}. حقه بازی را افزایش می دهد و ما بازگشت به ما ایستاده.

آن است که با توجه به این عضلات توابع معکوس پرتاب است گفت: به طور یک جانبه ورزش است که با این نسخهها کار decelerative عملکرد glute و hamstrings. و یا در سالن ورزش صحبت می کنند. آن را با این نسخهها کار glute و hamstrings!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top