لذت ببرید برای رژیم لاغری

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on لذت ببرید برای رژیم لاغری

لذت ببرید برای رژیم لاغری

از زندگی فعال لذت ببرید
غذا خوردن سالم در هنگام ترکیب با فعالیت بدنی منظم و زندگی فعال بهترین کار را می کند. دستورالعملهای فعالیت بدنی کانادا توصیه می کند که همه بزرگسالان حداقل در هر هفته ، در مدت زمان 10 دقیقه یا بیشتر ، حداقل 150 دقیقه فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید داشته باشند. فعالیت بدنی می تواند به معنای پیوستن به ورزشگاه ، دویدن یا دوچرخه سواری باشد. زندگی فعال همچنین شامل پیاده روی سگ ، چمن زنی چمن ، پله ها ، پارک کردن بیشتر از مرکز یا پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس است. برای لذت بخش تر کردن ورزش ، فعالیت هایی را که دوست دارید انجام دهید انتخاب کنید و فعالیت هایی را با دوستان و خانواده ترتیب دهید. فعال بودن باعث سوزاندن کالری می شود و به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید و انرژی بیشتری داشته باشید.

رهنمودهای مربوط به فعالیتهای بدنی کانادا را در مشاهده کنید. قبل از شروع هرگونه برنامه ورزشی ، با پزشک خود مشورت کنید ، به خصوص اگر اخیراً فعال نشده اید. به آرامی شروع کنید و راه خود را پیش بگیرید.

منابع اضافی
برگه های حقایق خدمات متخصصان رژیم غذایی از طریق نامه (تماس با 8-1-1) یا به آدرس

مراحل سبک زندگی برای کاهش وزن سالم: شروع کار
“خوردن خوب با راهنمای غذایی کانادا”

دستورالعمل فعالیت بدنی کانادا

برنامه ریز منو

آخرین بروزرسانی: رژیم لاغری

این منابع به عنوان منبع اطلاعات تکمیلی در نظر گرفته می شوند که در زمان انتشار معتبر و دقیق باشند ، ارائه نمی شود و نباید آنها را تأیید هرگونه اطلاعات ، خدمات ، محصول یا شرکتی بدانیم.

توزیع شده توسط:

خدمات متخصص تغذیه در HealthLinkBC (قبلاً Dial-A-Dietitian) ، ارائه اطلاعات و منابع تغذیه رایگان برای ساکنان BC و متخصصان بهداشت. به خوردن غذای سالم بروید یا 8-1-1 تماس بگیرید (در هر نقطه قبل از میلاد). مترجمان در بیش از 130 زبان در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top