فشار سینوس – فراتر از درمان

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on فشار سینوس – فراتر از درمان

فشار سینوس – فراتر از درمان

[ad_1]

بسیاری از ما نه می گویند همه ما در یک زمان یا دیگری را در برخورد با برخی از مشکل سینوس. آن می توانست سینوس: فشار و احتقان سینوزیت بیش از حد زهکشی و یا هر چیز دیگری. پس از آن رفت و یا تحت درمان با موفقیت و نمی عود اغلب به اندازه کافی ما توجه زیادی به آن. از سوی دیگر دیگران از ما که تا به حال به رقابت با همان مشکلات سینوس اما به عنوان یک جریان بیماری تبدیل شده است که آزار دهنده و وقت گیر و گران است. اما در حال حاضر ما در حال درمان است و ما نمی خواهید به بازگشت به سابق ما بدبختی است. وجود دارد هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای نگه داشتن ما سینوس سالم است ؟

پاسخ به این سوال این است که توجهی بله ما می توانیم. ما باید به یاد داشته باشید برخی از چیزهایی. یکی از مهم ترین آن این است که سلامت این که آیا آن بود با اشاره به ما سینوس و یا سلامت به طور کلی چیزی است که فقط اتفاق می افتد و یا ما به ارث می برند اما چیزی است که ما نیاز به کار به طور منظم. ما خوردنفیزیکی و ورزش و استراحت و خواب عادتsحوزه های اصلی ما در شیوه زندگی است که بسته به ما چه مربوط به آنها در حال رفتن برای تعیین تا حد زیادی سالم چگونه ما در حال رفتن به. مشکلات سینوس معمولا نشانه ای است که ما در حال نقض برخی از زندگی سالم قاعده(s). به عبارت دیگر اگر ما می خواهیم به نگه داشتن ما سینوس سالم ما در حال رفتن به مجبور به حفظ یک سبک زندگی است که مطابق به چیزی شبیه به این:

خوردن

ما نیاز به درک که مواد غذایی بیشتر به سالم نگه داشتن از شاید بسیاری از ما متوجه شد. مقادیر زیادی از قند و شکر برای ما بد. بنابراین محصولات لبنی. ترکیبی از هر دو آنها را به عنوان مثال شیر و بستنی هستند و بدیهی است که بسیار مطمئن فرمول برای دعوت از سینوس و احتمالا مشکلات بهداشت و سلامت دیگر. مقدار بسیار کمی به احتمال بسیار زیاد خواهد تفاوت های زیادی در دست است که راه آن با من است.

ورزش

برای چندین دهه در حال حاضر اهمیت ورزش برای حفظ سلامت خوب شده است به طور گسترده ای پذیرفته شده و معمولا به عنوان یک راه برای کاهش خطر بیماری قلبی است. اما همان اساسا امر به سینوس است. خوب به طور کلی سلامت که ترویج ورزش کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن بهتر کار می کنند, به عنوان مثال., به مبارزه با ویروس ها که می خواهند به تسلیم در سینوس و بالقوه دیگر بیماری; و فرد احساس بهتر در عمومی.

آرامش

هر دو جسمی و روانی و روحی آرامش لازم برای نگه داشتن بدن و ذهن سالم است. آن است که در نتیجه اتلاف زمان به زمان روزمره و عمدا تغییر فعالیت های به انجام کارهایی است که آیا ایجاد استرس اما که ما لذت بردن از و است که ذهن کاملا دور از ما به طور منظم کار می کنند.

خواب

در حالی که خواب شبانه مورد نیاز ممکن است از فرد به فرد وجود دارد هیچ کار اشتباهی با در نظر گرفتن یک چرت کوتاه در طول روز, اگر ما می توانیم. کیفیت و نه فقط کمیت مهم است. یک وعده غذایی سنگین, یک ترسناک اواخر فیلم و یا سنگین کار ذهنی در مدت کوتاهی قبل از رفتن به رختخواب زیاد خواهد شد likelyl نه القاء یک شب خوب از خواب است. هر یک از ما نیاز به ارزیابی آنچه که ما نیاز به انجام قبل از ما به رختخواب بروید تا خواب ما خواهد بود و صدا و آرام.

ما می تواند همچنان به فکر می کنم از فشار سینوس سینوس سردرد و…. به عنوان همه چیز از گذشته و در ادامه برای لذت بردن از جدید ما در بر داشت آزادی از این و دیگر مشکلات سینوس به عنوان زندگی ما سبک زندگی است که منجر به عمومی خوب و سلامت سینوس.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top