راهنمایی برای سازماندهی موفق اشکال باش

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on راهنمایی برای سازماندهی موفق اشکال باش

راهنمایی برای سازماندهی موفق اشکال باش

[ad_1]

اشکال باش یک رویداد در توسعه نرم افزار چرخه زندگی که در آن کل تیم با هم می آید و سیاهههای مربوط به اشکالات در این محصول تمام علاقه ای برای بهبود کیفیت محصول قبل از حمل و نقل.

در اینجا برخی از نکات به منظور سازماندهی یک اشکال بزرگ باش در تیم خود استفاده کنید:

1. دریافت کل تیم درگیر در اشکال باش.

این بسیار مهم است. تست و آزمون محصول در روز و روز را. آنها یک چشم بر روی محصول در هر روز است. این سومین چشم فرد است که ما در اینجا به دنبال. اگر وجود دارد یک فرد درگیر در ساختمان/استقرار و یا حتی حفظ محصول باید همه آنها را شرکت در اشکال باش. این می تواند طیف وسیعی از طراحان کسب و کار تحلیلگران, تست, توسعه دهندگان, انتشار, مدیریت, تجربه کاربر, طراحان عملیات پایدار تیم مهندسی و حتی مدیران سطح بالا. بیشتر مردم به دنبال محصول بهتر اشکالات شما را دریافت خواهد کرد. اشکالات در طول اشکال باش می تواند فقط بازخورد به طور کلی به عنوان به خوبی. آن است که این بازخورد است که می تواند درایو خاص تصمیم گیری های طراحی را که محصول موفق زمانی که منتشر شده به مشتریان.

2. را با کیفیت بالا راهنمایی به افراد شرکت کننده در اشکال باش.

وجود خواهد داشت تعداد زیادی از مردم درگیر در اشکال باش خواهد بود که به دنبال این محصول برای اولین بار. از این رو بسیار مهم است که سوق دادن آنها در مسیر درست در زمانی که در حال اجرا اشکال باش حالات. این شامل تعدادی از نقاط مهم و ما را به گرفتن همه آنها را در اینجا:

یک. آماده سازی با کیفیت بالا و تست محیط برای testing – مردمی باید در تلاش برای ورود به سیستم و یا دیدن تصادفی سقوط کرد. آماده می شود نظر خود را در آزمون محیط زیست است. های مختلف ورود به سیستم در حساب. سند تمام اطلاعات در یک سند و توزیع آن برای همه افراد درگیر در اشکال باش. که در راه وجود دارد این است که هیچ نگرانی در روز از این رویداد.

b. تهیه یک سند از تمام هسته ای پایان برای پایان دادن به سناریو برای سیستم شما – این مهم است که مردم می دانند که چگونه برای شروع. یک سند ترسیم هسته حالات و نحوه اجرای آنها خواهد بود بسیار مفید است. که راه این تیم می تواند در مسیر درست آغاز شده و سپس تست اطراف آن حالات و پیدا کردن اشکالات خوب است.

c. یک اشکال باش قالب است که این تیم می تواند با استفاده از ورود به اشکالات – بسیاری از مردم خواهد بود ورود اشکالات برای اولین بار. آنها باید مبارزه با روند واقعی با استفاده از اشکال نرم افزار مدیریت است که تیم خود را با استفاده از. داشتن یک کیفیت خوب در قالب اطمینان حاصل شود که تمرکز بر روی پیدا کردن اشکالات و نه و صرف زمان با ابزار از این تیم است. کل فرایند باید تشویق به مردم و نه خسته کننده.

3. زمان اشکال باش به درستی.

یک bug bash برگزار می شود باید در یک زمان در چرخه که در آن ساخت در با کیفیت مناسب و معقول. اگر شما هم از آن خیلی زود است که در آن ساخت است که هنوز هم در شار حرکت از تمرکز به دور از ورود به سیستم با کیفیت خوب اشکالات و مسائل مربوط به مشتری اما شما را پیدا خواهد کرد مسدود کردن مسائل هسته سناریوی جریان است. شما واقعا نمی خواهید به آن کشور است. شما می خواهید برای پیدا کردن همه میوه کم حلق آویز, آخرین دقیقه اشکالات است که واقعا می تواند فشار کیفیت محصول. به نظر من بهترین خود را به اشکال باش نزدیک به پایان نقطه عطف/چرخه. شاید یک هفته قبل از اینکه شما برنامه ای برای انتشار (باز هم بسته به چه مدت شما چرخه). آیا به یاد داشته باشید که شما نیاز به برخی از زمان به تریاژ تمام اشکالات و حتی رفع آنهایی که شما می خواهید را به. بنابراین زمان آن خیلی دیر ممکن است مشکل ساز نیز هست به خصوص اگر شما در پیدا کردن کشتی با چوب پنبه بستن اشکالات درست در پایان.

4. بلوک یک زمان در طول روز در هر یک تقویم

این مهم نه فقط به ارسال یک ایمیل گفت که یک اشکال وجود دارد بر هم زدن اتفاق می افتد در این تیم در طول یک زمان خاص. قرار دادن رویداد در همه تقویم. شاید تمام بعد از ظهر روز پنج شنبه یا جمعه که در آن سبک وزن در شرایط کار در تیم است. باید دستورالعمل های دقیق در این جلسه دعوت برای اشکال باش (به شرح فوق). این اطمینان خواهد داد مردمی بیشتر درگیر زمانی که خود واقعی ملاقات در تقویم خود را.

5. انگیزه دادن به شرکت.

فعالیت یک اشکال باش نیاز به سرگرم کننده است. از این رو از مشوق برای شرکت خواهد اطمینان حاصل شود که بیشتر مردم به این رویداد است.برخی از موارد زیر می تواند مورد استفاده قرار گیرد:

یک. دادن جوایز در پایان مراسم – شما می توانید از جوایز “بهترین اشکال وارد شده”, “بالا اشکال یاب”, “بهترین Bug Finder – توسعه” و “بهترین Bug Finder – “مدیر برنامه” و غیره.

b. آن را به یک روحیه رویداد – باید موضوعات شاید برخی از آبجو ، کتاب یک کنفرانس اتاق که در آن مردم می آیند و شرکت می کنند به عنوان بخشی از یک گروه اگر آنها می خواهم. شما می توانید خلاق در این فضا به مطمئن شوید که همه را تشویق به آمدن و یک زمان خوب است. من مشغول به کار در یک شرکت هنگامی که الکل بود جریان آزاد در طول یک اشکال باش. 200 اشکالات وارد شده بودند در یک بعد از ظهر از ساعت 3:).

6. تشویق “هر چیزی می رود” نگرش است.

لازم نیست که قوانین خاص برای ورود اشکالات. تشویق “هر چیزی می رود” نگرش است. اجازه دهید افراد خلاق خود را تست و ورود هر چیز آنها را مشاهده کنید مناسب است. البته این می تواند در تعدادی از اشکالات که “تکراری”, “معتبر نیست”, “هر طراحی” و غیره. اما بیشتر شما را بیشتر شما می توانید فکر می کنم در مورد چگونه مشتریان را درک یا درک محصول خود را. اشکالات می تواند در قالب “قابلیت بازخورد” مثل “آن را دشوار است به انجام X”. با این اشکالات محصول تیم می توانید برخی از انتقادات و پیشنهادات ارزشمند در تغییر طراحی در آینده است. شما متعجب خواهد شد که چگونه بسیاری از تغییرات طراحی می تواند رخ دهد به علت یک اشکال باش.

7. باید مدیریت را تشویق اشکال خوب باش.

اگر شما می خواهید بیشتر افراد شرکت کننده در اشکال باش, مدیریت, پشتیبانی بسیار مهم است. داشتن یک سطح بالا مدیر اجرای آن برای مردم و یا حداقل ارسال یک ایمیل به مردم اطمینان از شما دریافت می کنید بسیاری از مردم به شرکت. اشکال باش است که به طور معمول توسط تیم تست اما داشتن سطح بالا پشتیبانی مدیریت آن را به شما مزایای بیشتری نسبت به فقط یک ایمیل فرستاده شده توسط یک تستر در این تیم است. آن را باید از بالا به پایین. اگر شما نیاز به متقاعد کردن فوقانی سطح مدیریت و سپس داشتن یک bug bash طرح با بررسی آنها با جزئیات بیشتر در مورد مزایای آنها را به تفکر در مسیر درست است.

8. باید تیم تمرکز در خارج از منطقه خود از تجربه و تخصص.

این امر به محصول تیم کار بر روی محصول. اگر شما محصول است که دارای دو تیم باید هر تیم تست تیم های دیگر منطقه است. این به شما امکان استفاده از اشکال باش. چگونه بسیاری از اشکالات شما در پیدا کردن اگر شما به عنوان یک محصول تیم تست منطقه ای که شما کار کرده اند که از طریق نقطه عطف? آن را هنگامی که شما در نقش معکوس است که شما دریافت می کنید مزایای استفاده از با کیفیت خوب اشکالات.

با این راهنمایی شما اطمینان حاصل شود که محصول خود را دیدار خواهد کرد, با کیفیت بالا نوار سمت راست قبل از حمل و نقل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top