دو ساعته ارائه و فروش در مقابل. هفت دقیقه توجه Span

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on دو ساعته ارائه و فروش در مقابل. هفت دقیقه توجه Span

دو ساعته ارائه و فروش در مقابل. هفت دقیقه توجه Span

[ad_1]

متوسط تصمیم ساز است که دامنه توجه از فقط یک کمی بیش از هفت دقیقه. من متقاعد شده است که بالغ دهانه توجه شده است را با دقت برنامه ریزی شده توسط شبکه های تلویزیونی با هفت تا هشت دقیقه زمان بخش سرگرمی wedged بین معافیت های تجاری. از سوی دیگر متوسط ارائه و فروش در ایالات متحده اجرا می شود از یک و نیم تا دو ساعت در طول. به عنوان یک مدیر فروش, شما باید به راحتی به کشف کردن آنچه اشتباه با این تصویر.

کسانی که از شما با مجموعه محصولات و یا خدمات و یا با خطوط محصول ممکن است گفت: به خودتان است که آن را طول می کشد و حداقل یک ساعت به نشان می دهد همه از ویژگی های و مزایای آن چیست فروش شما و دیگر 20 تا 30 دقیقه برای پرسش و پاسخ درست است ؟ اگر شما می خواهید به فروش بیشتر کمک به کارکنان خود را به کاهش طول ارائه خود را پایین خیلی.

دلار karen s musselman لبه®, Inc.’s, فروش, موفقیت, استراتژی, کارگاه می آموزد شش مرحله فرایند فروش است که می تواند تکمیل شود مهم نیست که چقدر پیچیده محصول و یا خدمات در 30 دقیقه یا کمتر. ما سرعت بخشیدن به روند فروش نه تنها به دلیل یک تصمیم ساز را عدم توجه اما مهم تر به طوری که فروش حرفه ای می توانید اطلاعات بیشتری را ارائه و در مدت زمان داده شده. و بیشتر سخنرانی های ساخته شده در طول زمان بیشتر از فروش است که در کمال.

شما انجام محاسبات ریاضی است. اگر یک نماینده فروش به طور متوسط یک و نیم تا دو ساعت برای ارائه هر یک نسبت به متوسط 30 تا 40 دقیقه چگونه بسیاری از سخنرانیها می توانید کارکنان خود را در هر سال ؟ چگونه بسیاری از فروش ؟

شش گام فروش فرایند تدریس در فروش موفقیت استراتژی های کارگاه های آموزشی است که در جزئیات مشخص شده در خودراهبری در يادگيری دستی به همین نام است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن در: http://www.TheSellingEdge.com/manual1.htm

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top