در حال اجرا کسب و کار خود و زمانی که محصول خود را در یک سرویس

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on در حال اجرا کسب و کار خود و زمانی که محصول خود را در یک سرویس

در حال اجرا کسب و کار خود و زمانی که محصول خود را در یک سرویس

[ad_1]

چگونه می توانم شما را مدیریت کسب و کار خود و زمانی که محصول است که شما می خواهید به فروش یک محصول ملموس است اما یک سرویس… یک کسب و کار خلاق… مانند نوشتن? با وجود بهترین تلاش های خود را با تکنیک های اثبات شده مانند تحقیقات بازار, تبلیغات, و, شبکه, شما هنوز هم ممکن است شک و تردید است که تخصص خود را یکی شما می توانید با موفقیت ‘فروش’.

اگر شما آن را ساخت آنها آمده است ؟ (بله!) اگر آنها به شما چگونه حفظ آن ؟ (نگه داشتن خواندن!)

در اینجا پنج راهنمایی برای کمک به شما در ساخت و حفظ خود را در نوشتن آزاد کسب و کار:

  1. حفظ حضور اجتماعی. دایان Beaton, مالک, 2DiFore راه حل های بازاریابی ترجیح LinkedIn و Facebook برای حمایت از کسب و کار خود را. “من بیش از 700 اتصالات مرتبط در” او به اشتراک گذاشته. Beaton گفت که او با استفاده از رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن نویسندگان و یافت می شود: Beaton, استخدام مجازی عضو تیم’ از طریق Facebook و پس از او با موفقیت به بازار عرضه شده خدمات خود را به او از طریق 2DiFore Facebook صفحه.

مطمئن شوید که وب سایت خود را به روز رسانی آسان به حرکت و خود را نشان می دهد نوشتن صدا و توانایی. (دست آوردن مشتریان اجازه قبل از ارسال کار خود را در سایت خود.) با استفاده از رسانه های اجتماعی است یک ایده خوب برای ترویج کسب و کار شما و فرود تکالیف بنابراین چشم پوشی نیست ارزش آن مجازی اتصالات!

سنتی اجتماعی رویکرد هنوز هم کار می کند بیش از حد: Beaton همچنین شرکت در کل شبکه و اتاق بازرگانی و حوادث.

2. تخصص. یا نه. ران طلا, مالک/مدیر بازاریابی این نسخهها کار به نظر می رسد برای نویسندگان که می تواند مشتریان خود را’ زبان گاهی اوقات بر اساس تخصص در یک صنعت خاص است. مشتریان او شامل وکلای مدافع و نه برای سود سازمان است. “همانطور که من در حال رشد کسب و کار من می توانید بهترین نتایج با استفاده از سه یا چهار (نویسندگان) در همان زمان. سبک نوشتن (و تجربه) متفاوت هستند و اگر مشتری دارای یک مشکل با من می توانید با قرار دادن یکی دیگر در حساب خود.”

Beaton به نظر می رسد برای نویسندگان با کلی تجربه. “من می خواهم نویسندگان خود را به استفاده از تجارب گسترده به نوشتن داستان درگیر گیرنده است.”

3. کارآمد. هر دو Beaton طلا و توافق بر اهمیت دقت و بهره وری. در بسیاری از موارد شما ممکن است کار به عنوان پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل که کار بخشی از کل بسته است. شما نمی خواهید به ایجاد شهرت برای ارائه کار پس از مهلت و برگزاری این محصول به پایان رسید. این است که راه را برای تولید کسب و کار تکرار!

4. به دنبال زنجیره ای از فرمان. هنگامی که شما در یک تیم با دیگر معماران و طراحان مانند طراحان گرافیک و یا توسعه دهندگان وب شما ممکن است تماس با مشتری پایان. شما ممکن است ارائه کپی به مشتری خود را که پس از آن ممکن است ارائه بسته کامل به مشتری خود را. در این مورد شما باید تماس بگیرید به مشتری نهایی, مگر اینکه داده شده OK را برای انجام این کار است. مشتریان ترجیح می دهند که این رویکرد لزوما micromanagers. در واقع عامل تحت این ساختار را تضمین می کند تاسیس نقطه تماس با مشتری خود را–در نتیجه به حداقل رساندن پتانسیل متضاد جهت. هنگامی که شما مشغول به کار با مشتریان و توسعه داده اند یک جامد کار حرفه ای ارتباط با آنها ممکن است شما را تشویق به تماس با مشتری پایان به طور مستقیم اگر شما سوالی دارید و یا نیاز به توضیح در پروژه شما. درک شما و مشتریان شما’ تنظیمات در آغاز رابطه کاری شما.

5. در دسترس خواهد بود. نوشتن آزاد است که همیشه یک 9-5 روز دوشنبه از طریق جمعه هفته. با توجه به Beaton “من کسب و کار مجازی است. مشتریان من می دانم که آنها می تواند به من در زمانی که آنها به من نیاز دارند. من می تواند به شما تعداد دفعات مشاهده در ‘ساعت خاموش’?”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top