بهترین شیوه UI/UX Design برای حفظ کاربران

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on بهترین شیوه UI/UX Design برای حفظ کاربران

بهترین شیوه UI/UX Design برای حفظ کاربران

[ad_1]

به گزارش 77 درصد از کاربران با استفاده از متوقف کردن یک برنامه در سه روز اول پس از دانلود. چه چیزی می تواند علت خود را به زودی خروج ؟ جواب این است: اشتباه زیر UI/UX شیوه های. چندین شیوه زندگی برنامه های کاربردی طراحی شده برای کاربران به منظور استفاده در اوقات فراغت خود. در حال حاضر چالش این است که چگونه به منظور توسعه یک ایده آل طراحی تجربه کاربر برای برنامه تلفن همراه خود را. با کمک زیر ذکر شده شیوه شما می توانید برنامه خود را به مورد علاقه کاربران.

ایجاد اولین برداشت مثبت: هدف نهایی از UI/UX طراحی برنامه شما باید اجازه دهید کاربران خود را احساس می کنید که آنها یک دارایی با ارزش برای کسب و کار شما. شما باید اطمینان حاصل شود که کاربران باید یک پرنیان مثبت زمانی که آنها برای اولین بار از زمان بازدید از برنامه تلفن همراه خود را. طراحی ثبت نام/ورود امکانات به آسانی و بدون درز که ممکن است. شما ممکن است نیاز به جمع آوری مشتریان اطلاعات در طول onboarding فاز. این می تواند یک فرایند خسته کننده, اما شما می توانید آن را طراحی هوشمندانه. فقط سوال بپرسید که کاملا ضروری است و اجازه می دهد تا کاربران خود را به جست و خیز گام همراه با سوالات کمتر ارزش. اگر شما نیاز به یک کد تایید, پس از آن هرگز ایمیل آن ارسال آن از طریق یک متن به طوری که کاربران تعامل خود را با رابط کاربری نباید قطع شود. سادگی و کاربر پسند و رابط کاربری ساده است که کاربران را تشویق به مرور برنامه های خود را بیشتر. آیا نه بیش از حد برنامه تلفن همراه خود را با تعداد زیادی از تست آموزش اما ترکیب نشانه های بصری است که به کاربران در درک عملکرد برنامه خود را در یک راه جالب.

ساخت یک حلقه بازخورد: تحقیق و ایجاد حلقه های بازخورد در برنامه خود را به منظور نگه داشتن کاربران رو به خود برنامه است. یک مثال از ایجاد حلقه با استفاده از طراحی حرکت می تواند کمک به کاربران برای درک آنچه در جریان است با کمک قابل مشاهده نشانه ها و نمادها است. در این شما با استفاده از حرکت برای تقویت هر عمل خود کاربر است. برای مثال اپل “افقی لرزش” یکی از بهترین نمونه هایی از حلقه بازخورد منفی. هنگامی که شما با وارد کردن اشتباه رمز عبور بر روی آی فون خود را به پنجره “می لرزد” به عقب و جلو. این حرکت را می دهد کاربران یک لحظه درک درستی از مشکل است. هر گام خود برنامه باید شفاف به کاربران. کاربران نا امید خواهد شد اگر آنها نمی خواهد بود قادر به درک هر مرحله آنها را در برنامه خود را. آن را فشار آنها یا به حذف برنامه و یا جلوگیری از استفاده از آن.

طراحی مجدد و یا نیشگون گرفتن و کشیدن: شما می توانید شروع با MVP (حداقل محصول قابل دوام) به عنوان یک استراتژی برای به دست آوردن بازخورد انتقادی در اوایل و مهم ترین مراحل توسعه برنامه تلفن همراه خود را. کاربران نمی خواهد به طور کلی به بررسی زمانی که برنامه شما خوب کار می کند. اما در صورت هر گونه قطعی شما مطمئنا از نظرات انتقادی. شما باید نیشگون گرفتن و کشیدن برنامه های خود را بر اساس این بررسی. سعی نکنید به طراحی مجدد UI/UX طراحی برنامه خود را به طور کامل مگر اینکه وجود برخی از مسئله جدی است. به این دلیل است که شما از دست دادن پایه مشتری خود را اگر شما انجام این کار. با وجود این واقعیت هدف, Harley-Davidson و حتی اپل چند علامت های تجاری بزرگ است که باید با موفقیت دستخوش تغییر علامت تجاری کامل. کاربران ممکن است در مورد شکایت این ترفند در ابتدا اما بعدها آنها را به اقتباس از آن به دلیل این تغییرات را به یک تجربه صاف ،

بزرگ UI/UX طراحی به شما اجازه برنامه تلفن همراه خود را رشد و شکوفا با موفقیت. در بالا به دنبال شیوه ها و توسعه استثنایی تجربه کاربر طراحی های بعدی خود نرم افزار تلفن همراه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top