بهترین روش برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on بهترین روش برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی

بهترین روش برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی

[ad_1]

یکی از عواملی که نشان می دهد موفقیت در ESL کلاس های درس است که مهارت دانش آموزان در ارتباط است. آیا ESL کلاس برای پایه متوسط یا پیشرفته آموزان توانایی دانش آموزان به بیان ساده به پیچیده ایده ها در زبان انگلیسی می تواند تایید ارزیابی و بهبود یافته با استفاده از انواع تکنیک های ESL. هنگامی که دانش آموزان تبدیل شدن به راحتی با استفاده از این روش اساسی برای برقراری ارتباط معنی در زبان انگلیسی آنها می توانید شروع به شرکت در انگلیسی مکالمات چه از طریق هماهنگ حالات و یا در زندگی واقعی مواجه است.

در هر زبانی زمینه روند گفتگو شامل گوش دادن, روان, فرمول معنی و صحبت کردن است. هر یک از شرکت کنندگان در یک مکالمه به انجام تمام وظایف به منظور باقی می ماند فعال و مرتبط بازیکن روبرو می شوند. چرا که این وظایف به هیچ وجه آسان برای انجام برای بسیاری از زبان مادری غیر این تجربه با موفقیت شرکت در یک جلسه کامل را فراهم می کند بسیار لذت بخش و هیجان و رضایت در میان ESL/EFL students. اغلب وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از ابراز پیروزی از اکتشاف لحظه ای که ایده های بیان شده در زبان انگلیسی است که به درستی دستگیر شده توسط دانش آموز و هنگامی که یک ایده خاص دانش آموزان در حال تلاش برای انتقال به زبان خارجی است بیان به درستی و به وضوح قابل درک توسط زبان مادری انگلیسی. نیز معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا زبان خارجی که دانش آموزان را توسعه مکالمه مهارت کافی در تأیید نظر حرفه ای خود را به عنوان به خوبی به عنوان یادگیری استراتژی ها و تکنیک های که آنها اتخاذ کنند.

موانع است که جلوگیری کامل دخالت در مکالمات

گرفتن آموزان به منظور توسعه مهارت های مکالمه زبان انگلیسی سرند با چالش ها ، واقعیت این است که اشکال مختلف دهان گفتمان–گفتگو نور, نقش, بازی, بحث, موضوع بحث و قرائت–دیده می شوند با ترس و دلهره توسط بسیاری از دانش آموزان است. این نتایج قابل توجهی کمرویی یا تردید در میان دانش آموزان فعالانه به بیان افکار خود را به زبان انگلیسی. تعدادی از عوامل شناسایی شده اند و به علت و یا تقویت زبان بی میلی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. این شامل–

1. موضوع بی ربط است و یا کاملا خارجی به یادگیرنده است.

2. یادگیرنده ندارد یک نظر یا هر چیزی که به بیان در مورد این موضوع.

3. یادگیرنده نمی داند که چگونه به درستی بیان یک ایده است و ترس از اشتباه و تمسخر کلاس یا شریک مکالمه.

4. یادگیرنده است مرعوب سطح بالاتری از مهارت به نمایش گذاشته شده توسط زبان آموزان دیگر. امکان بودن در مقایسه با بیشتر بیان آموزان نتایج آزار دهنده تمایل به شرکت حتی زمانی که یادگیرنده دارای ایده های معتبر در مورد این موضوع.

5. یادگیرنده است که آگاهانه در مورد و شرمنده از این لهجه عجیب و غریب او در نمایشگاه هنگامی که صحبت کردن در انگلیسی.

این مشترک موانع از سر راه است اولین قدم صالح ESL/EFL مربی باید. برای زبان آموزان به توسعه قابل قبول کسانی در دهان و زبان انگلیسی ارتباطات هر گونه موانع است که جلوگیری از فعال معنادار مشارکت در گفتمانهای باید خطاب. در اینجا برخی از منطقی عقل سلیم روش در انجام این کار:

1. ESL/EFL مربیان باید آگاه باشند از اجتماعی و فرهنگی زمینه آنها آموزش در. هماهنگی برنامه های درسی است که استفاده از بسیار مرتبط و آشنا موضوعات (مشترک تایلندی ظرف مواد تشکیل دهنده و یا خیابان, غذاهای کره ای, سریال تلویزیونی و منحصر به فرد Bornean حیات وحش برای نمونه) کمک خواهد کرد تا زبان آموزان به راحتی به فرم ایده ها و نظرات است که آنها نیاز به بیان در انگلیسی.

2. به منظور تسهیل بهتر محیط یادگیری معلمان انگلیسی باید آن را یک نقطه برای رسیدن به می دانم که دانش آموزان خود را به صورت جداگانه به عنوان آنجا که ممکن است. در کلاس های کوچکتر به اطلاع دانش آموزان یا منافع ممکن است کمک به عملکرد ارزشمند موضوعات گفتگو. این ممکن است ممکن است بسیار بزرگتر کلاس ، یک راه برای دور زدن موارد جایی که دانش آموزان قادر به شکل معنی دار ایده یا نظر در مورد یک موضوع است که به آنها اختصاص ثابت پیش ساخته نقش و یا نظرات. به این ترتیب زبان آموزان می تواند تمرکز بر تولید زبان مهارت به جای تشکیل ديدگاه و یا نقاشی خود را از تجربیات شخصی خود.

3. ایجاد یک باز تحمل و اجتماعی سازنده کلاس درس بسیار مهم در پرورش یادگیری مشارکتی. در آغاز دوره ESL/EFL مربی باید در حال حاضر تاسیس که اشتباهات به ناچار رخ می دهد و این است که هیچ دلیلی برای شرمندگی از آنها. معلم نیز ممکن است انتخاب کردن به دلیل اعتبار داوطلبان خطر حتی زمانی که آنها مرتکب اشتباهات. این یک فرصت برای اصلاح اشتباهات و تشویق دیگر زبان آموزان برای شرکت در.

4. در برخی از سناریوهای یادگیری رقابت است و انگیزه قوی برای موفقیت است. در دیگران, اما, تکنیک های مشارکتی است که تماما به نفع گروه ها بهتر استفاده شده است.

5. برگزاری نمایشگاه لهجه عادی جلوه در زبان دوم یا زبان خارجی بیان شده است. مربیان و زبانشناسان متفاوت در مورد چگونه آنها در مورد این پدیده ، از یک سو گسترش زبان انگلیسی در سراسر جهان تبدیل آن به یک زبان جهانی چنین است که هیچ قومی-زبانی گروه می تواند در حال حاضر واقعا ادعا می کنند آن را به عنوان خود را. بریتانیا و استرالیا را مربوطه لهجه. چرا لهجه است که نشان می دهد یک ژاپنی یا فیلیپینی بلندگو توان به عنوان نادرست که معنای منتقل شده است apprehensible به هر گونه زبان انگلیسی? پس از همه زبانشناسان معتقدند که زبان آلی است و به طور مداوم در حال تحول با گروه های مختلف یکسان سازی زبانی و حلول آن را با خود ویژگی های ظریف و لهجه. از سوی دیگر وجود دارد مربیان که حفظ آن تشویق استفاده از خنثی لهجه انگلیسی بهترین دوره را در دراز مدت به خصوص در ارتباطات جهانی. چرا که برخی به زبان انگلیسی انواع و pidgin فرم ها دشوار است به درک به سرعت خنثی لهجه ترجیح داده که به طور قابل توجهی متفاوت اجتماعی و زبانی گروه در حال برقراری ارتباط به زبان انگلیسی. از این رو مربیان باید سازنده آموزش در سطح جهانی قابل قبول از صحبت کردن به زبان انگلیسی و بدون حاشیه خاصی انگلیسی نوع مشخصه از زبان آنها آموزش در.

موثر ایدز به زبان انگلیسی مکالمات

صحبت کردن و گوش دادن تمرینات هنوز هم تا حد زیادی موثر ترین راه برای بهبود مهارت های مکالمه. هر گونه مانعی است که مانع از زبان آموزان به طور کامل از شرکت در این تمرینات باید بلافاصله خطاب توسط ESL/EFL معلم به عنوان توضیح داده شده قبلا. با استفاده از مکالمه با کارت های نشانه استفاده می شود که در ایفای نقش جلسات نیز ممکن است کمک به زبان آموزان کمتر نگران در مورد شرکت.

انتقالی است که تمرینات تدریس زبان آموزان چگونه به گوش دادن و صحبت در مورد مربوطه روزمره برخورد باید بخشی جدایی ناپذیر از دوره های مکالمه زبان انگلیسی. صحبت کردن در مورد آب و هوا, خرید مواد غذایی, جلسه, جدید, آشنایی, یک مصاحبه شغلی و ارائه به اجاره یک آپارتمان تنها برخی از حالات جایی که به طور بالقوه مفید در مکالمه انگلیسی را تمرین ممکن است آغاز شود.

به عنوان این حالات آشنا هستند و دانش آموزان را بیشتر به احتمال زیاد شرکت در ارتباط افکار خود را. هنگامی که مربیان باید آشنا و زبان آموزان راحت با صحبت کردن و گوش دادن به تمرینات کلاس ممکن است اقدام به پیچیده تر فعالیت های. این شامل رسمی بحث های مختلف در موضوعات مربوطه. هنگام انجام مناظره به یاد داشته باشید که آن مهم تر برای دانش آموزان به تمرکز بر روی نحوه بیان نسبت به تمرکز بر چگونه آنها واقعا احساس می کنید در مورد یک موضوع.

برای کمک به زبان آموزان خنثی زبان انگلیسی لهجه معلمان باید به آنها توصیه به 1) مشاهده و تقلید حرکات دهان صالح زبان انگلیسی; 2) با استفاده از فرهنگ لغت برای یادگیری تلفظ صحیح; 3) گوش دادن به کتاب های صوتی به زبان انگلیسی; 4) خواندن به زبان انگلیسی کتاب و مجلات با صدای بلند و 5) ضبط مکالمات انگلیسی خود را و دهان خوانش برای شناسایی اشتباهات رایج و باید این تصحیح.

در نهایت علاوه بر فعالیت های کلاسی ESL/EFL معلمان ممکن است تشویق دانش آموزان خود را به بازدید از پورتال های آنلاین است که ارائه زندگی می کنند زبان انگلیسی مکالمات به زبان دوم یا زبان خارجی زبان آموزان. بسیاری از این خدمات پرداخت می شود اما دیگر وب سایت های ارائه رایگان صوتی سوابق مختلف موقعیتی دیالوگ. این پرونده صوتی می تواند تمرین خوبی ایدز برای کمک به دانش آموزان خود را بهبود مکالمه زبان انگلیسی مهارت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top