با استفاده از یک فرآیند فروش – کاربر تاثیر گذار

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on با استفاده از یک فرآیند فروش – کاربر تاثیر گذار

با استفاده از یک فرآیند فروش – کاربر تاثیر گذار

[ad_1]

در مقاله اخیر من در مورد نوشت: چهار اثرگذارندهها در B2B فروش. من پس از آن نوشت: یک مقاله در مورد مالی تاثیر گذار. در این مقاله من می خواهم به تمرکز بر روی کاربر تاثیر گذار. به عنوان سریع revue, چهار اثرگذارندهها دوباره.

1. مالی تاثیر گذار(ع)

2. کاربر اثرگذارندهها

3. دروازه بان(ع)

4. خود را قهرمان و یا حامی

این مقاله تمرکز بر روی کاربر تاثیر گذار.

به عنوان شما می توانید به آسانی گمان این گذار است که فرد یا گروه است که به طور مستقیم با استفاده از محصول یا خدمات شما. نقش تاثیر گذار این است که برای قضاوت در مورد تاثیر خود را در محصول و خدمات خواهد شد که بر عملکرد شغلی خود. آن را هم تحت تاثیر قرار دهد کار خود را به طور مستقیم و حداقل افرادی که برای او کار می کنند.

نقش این فرد و یا گروه نقش در فرایند ارزیابی است

· این گروه با استفاده از و یا نظارت بر استفاده از محصول یا خدمات شما.

· شما محصول و یا خدمات خواهد بود شخصی به آنها به دلیل این گروه به روز زندگی می کنند و روز خود را با محصول یا خدمات هر دو در طول اجرا و پس از آن اجرا شده است.

· وجود یک لینک مستقیم بین کاربر تاثیر گذار است و موفقیت محصول یا خدمات شما.

این فرد یا گروهی بر این کار انجام شود. آنها بپرسید “چگونه به این بر من و من و من گروه”? این گروه که مهم ترین تاثیر در مدیران’ چشم به این گروه خواهد بود که بیشتر متاثر از تصمیم گیری خرید.

دریافت به عنوان نزدیک به این گروه به عنوان شما می توانید. دریافت به دانستن ارشد اجرایی اجرا می شود که این گروه. او و یا او را بزرگ توزین در مورد اینکه آیا شما می توانید فروش و یا نه. را سر این گروه یکی از مخاطبین اصلی خود را برای تصمیم گیری. شما همچنین نیاز به عنوان نزدیک به مالی تاثیر گذار به عنوان شما می توانید.

این گروه بسیار مهم در بازاریابی و فروش روند به چشم انداز خود را و پایه مشتری. شما بیش از احتمال زیاد در رابط با این فرد و تیم او بیش از هر فرد یا گروه در چرخه فروش خود را.

همچنین شما می خواهد بسیار نزدیک به کل این گروه در اجرای فاز از محصول خود را و/یا خدمات. اکثر فروش و بازاریابی از افراد خود را صرف تمام وقت کار با و ارتباط با این فرد و گروه خود را. این درست است به خصوص در ویژگی های محیط زیست مانند مهندسی یا نرم افزار فروش.

شما همچنین باید خط تا افراد در سازمان شما با همفکر مهارت به رابط با اعضای این گروه به عنوان آنها همان زبان صحبت می کنند.

فقط به عنوان شما باید با چهار اثرگذارندهها در چشم انداز خود را در شرکت شما نیاز به هم تراز کردن مردم در شرکت خود را با افراد مناسب در چشم انداز خود را در شرکت به منظور به حرکت فروش همراه است.

فروش B2B محیط پیچیده و پیچیده فروش. اما هنگامی که شما را در درک فرآیند و متفاوت اثرگذارندهها آن را می شود بسیار ساده تر و سرگرم کننده خیلی بیشتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top