بازاریابی ویروسی – شما می توانید آن را به کار?

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on بازاریابی ویروسی – شما می توانید آن را به کار?

بازاریابی ویروسی – شما می توانید آن را به کار?

[ad_1]

بازاریابی ویروسی است که به طور گسترده ای تبلیغ به عنوان راه های جدید برای افزایش نفوذ در بازار و ایجاد آگاهی نام تجاری در فضای اینترنت است. بازاریابی ویروسی نیست کاملا به عنوان مسری در میان مصرف کنندگان به عنوان تبلیغ می خواهم با توجه به یک گزارش جدید از تحقیقات مشتری. بازاریابی ویروسی نیز گاهی اوقات به نام تبلیغات ویروسی.

بازاریابی

بازاریابی بر روی وب است که تمام عرصه های جدید و شرکت مردم در حال رفتن به سعی کنید هر چیزی را برای خود ترویج. بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی اشاره به تکنیک های بازاریابی است که با استفاده از موجود در شبکه های اجتماعی به تولید و افزایش آگاهی نام تجاری از طریق تکثیر ویروسی فرآیندهای مشابه برای گسترش آسيب شناسی و ویروس های کامپیوتری است. [1] بازاریابی ویروسی بازاریابی است پدیده ای است که تسهیل و تشویق مردم به تصویب همراه یک پیام بازاریابی به طور داوطلبانه. بازاریابی ویروسی بر اساس این طبیعی رفتار انسان. هدف از بازاریابان علاقه مند به ایجاد برنامه های موفق بازاریابی ویروسی است که برای شناسایی افراد با شبکه های اجتماعی بالقوه (SNP) و ایجاد ویروسی پیام های که درخواست تجدید نظر به این بخش از جمعیت و احتمال بالا بودن گذشت همراه است. یکی از نمونه های موفق بازاریابی ویروسی است Hotmail یک شرکت اکنون متعلق به مایکروسافت است که به ترویج آن و خدمات خود را تبلیغ پیام در هر کاربر ایمیل و یادداشت ها. بازاریابی ویروسی توصیف هر استراتژی است که افراد را تشویق می کند به انتقال پیام بازاریابی به دیگران و ایجاد پتانسیل برای رشد نمایی در پیام قرار گرفتن در معرض و تحت تاثیر قرار. برخی از استراتژی های بازاریابی ویروسی کار بهتر از دیگران و چند کار به عنوان به خوبی به عنوان ساده Hotmail. متوسط است که حامل پیام های بازاریابی خود را باید آسان برای انتقال و تکثیر: e-mail, سایت گرافیک, نرم افزار دانلود.

تصویری

ویروسی تبلیغات ممکن است به صورت تصویری, کلیپ های فلش تعاملی بازی ها, advergames, تصاویر و یا حتی پیام های متنی. در اینجا برخی از دستورالعمل های ما را دنبال کنید.: آن را کوتاه: 15-30 ثانیه ایده آل است; شکستن طولانی داستان به نیش می زنند به اندازه کلیپ های طراحی شده برای remixing: ایجاد یک ویدیو که به اندازه کافی ساده برای ریمیکس بارها و بارها توسط دیگران است. مفید تحلیل یک مثال عالی از یک آنلاین کمپین ویروسی کمک کوتاه تبلیغات تلویزیون که هدایت مردم را به 7 دقیقه ویدئو. به عبارت دیگر همه ویدئوها ویروسی ارگانیک وجود دارد یک روش به جنون. و لی جین پیام های ارسال شده با خبر از یک ویدیو جالب بازی های کاراکتر ها از تلویزیون و تبلیغات چاپ. “ممکن است وانت در تصویری هشت ماه پس از آن پخش شد که این موضوع به نظر می رسد در اخبار.

رایگان

یک مثال خوب از بازاریابی ویروسی است که بسیاری از ایمیل رایگان خدمات موجود در اینترنت. Free e-mail خدمات رایگان اطلاعات رایگان “سرد” دکمه رایگان نرم افزار برنامه هایی که انجام توابع قدرتمند است اما نه به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید در “طرفدار” نسخه. استراتژی ساده است: به دور رایگان آدرس های پست الکترونیکی و خدمات ضمیمه یک تگ ساده در پایین هر پیام رایگان ارسال می شود: “خود را خصوصی ایمیل رایگان در….. رایگان اینترنت, بازاریابی, منابع, توسعه وب سایت آموزش commerce strategies & راه حل های نرم افزار. دهد و به دور از ارزش محصولات و یا خدمات است.” “رایگان” قدرتمند ترین کلمه در یک بازاریاب واژگان. آنها ممکن است سود نیست امروز یا فردا اما اگر آنها می تواند به تولید ناگهانی نرخ بهره از چیزی رایگان, آنها می دانند که آنها را به سود “به زودی و برای بقیه زندگی خود را” (با عذر خواهی به “کازابلانکا”). زیبایی در مورد همه این است که آن رایگان است, تبلیغات است.

مقالات

بازاریابی مقاله است که هنوز به طور کامل درک به عنوان یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ وب سایت شما: حتی بهتر از پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید. مقالات به عنوان یک ابزار بازاریابی ویروسی بسیار موفق استراتژی توسعه مقالات و آموزش از این قبیل. بازاریابی مقاله: جدید بازاریابی وب مرزی است که با این نسخهها کار. نویسندگان که به دور مقالات رایگان, به دنبال موقعیت مقالات خود را بر دیگران صفحات وب است. انتشار اخبار می تواند با صدها نفر از نشریات و شکل پایه ای از مقالات دیده می شود صدها هزار نفر از خوانندگان. ارسال مقالات به مقاله Archives و ناشران eZine ارسال مقالات شما نوشته شده است که یکی از سریعترین و ساده ترین راه برای دریافت فوری تبلیغات رایگان برای وب سایت و نیز یک راه عالی برای دریافت لینک بازگشت به سایت خود را بدون لینک دادن.

شما لوله

مفهوم اصلی بازاریابی ویدئو در یوتیوب است که برای مهار قدرت از ترافیک سایت. وجود دارد ده ها هزار نفر از ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب در هر روز (من شنیده ام که تخمین می زند بین 10-65,000 ویدئوها در هر روز). به نظر می رسد آشکار است اما مردم با مشاهده صدها نفر از فیلم ها در یوتیوب و عنوان و تصویر بند انگشتی هستند یک راه آسان برای ویدیو ناشران به طور فعال به کسی متقاعد به کلیک بر روی یک ویدیو. شما تا بحال به تماشای یک ویدیو با 100,000 نمایش در یوتیوب و به خودتان فکر: “چگونه جهنم را که تصویری بسیاری از نمایش ها. وقتی نمایش شروع به فرار کردن بعد از چند روز تا یک هفته از آن زمان برای اضافه کردن برخی بیشتر generic برچسب ها, برچسب ها که در قرعه کشی از دم بلند خود از یک ویدئو به عنوان آن شروع می شود به نظر می رسد در نتایج جستجو در یوتیوب و گوگل. برای هفته اول که یک ویدئو آنلاین ما نمی با استفاده از کلید واژه ها به بهینه سازی ویدئو برای جستجو در یوتیوب. من صحبت کردن در مورد مبهم برچسب ها; من صحبت کردن در مورد منحصر به فرد برچسب ها, برچسب ها هستند که مورد استفاده توسط هر YouTube فیلم ها آزاد.

دوستان

بخش بزرگی از همه دوستان و اعضای خانواده در حال حاضر به صورت آنلاین و یا به زودی خواهد شد. یک بیماری همه گیر از “بازاریابی ویروسی” گرفتن کاربران وب به تصویب تبلیغات و وله به دوستان موثر و ارزان — ایده آل برای امروز نقطه-coms. دانشمندان علوم اجتماعی به ما بگویید که هر فرد دارای یک شبکه از 8 به 12 نفر در نزدیک خود را با شبکه ای از دوستان و خانواده و همکاران. یک بازاریاب کاری و مصرف کننده می گوید پنج یا ده دوستان است. سه نفر از دوستان کسانی که ممکن است یک دوست بگویید. و من را به جلو این مقاله به بازاریابی من دوستان است. برای سال بازاریابان باید دوستان خود را در روزنامه ها زمانی که آنها می خواهند به نشت داستان من مطمئن هستم که آن را یک جهش برای کار کردن که تراکم مطالب در فیلم های شرکت ها و قرار دادن آنها در سرگرمی, لیست بیش از حد.

نرم افزار

متوسط است که حامل پیام های بازاریابی خود را باید آسان برای انتقال و تکثیر: e-mail, سایت گرافیک, نرم افزار دانلود. بازاریابی ویروسی “آغاز شده به عنوان یک کسب و کار به مصرف کننده ابزار برای بازاریابی انبوه محصولات” مانند موسیقی و کتاب ها و نرم افزار های کیم می گوید بروکس اینترنت-مشاور بازاریابی در Bardo-بروکس, بازاریابی مستقر در کرکلند بشویید. اگر یکی صالح در ایجاد برنامه های نرم افزاری برای برنامه های مختلف او در واقع می تواند استفاده از آنها به عنوان ابزار بازاریابی. یکی باید مطمئن شوید هر چند که این نرم افزار شامل برخی از نوع از تبلیغات حاوی پیام های بازاریابی. اگر چه آن را به طور طبیعی آشنایی خود را به رایگان “ارتباطات” و یا شبکه برنامه های بازاریابی ویروسی نیز می تواند استفاده شود به سنتی مستقل نرم افزار برای سرعت بخشیدن به word-of-mouth گسترش نرم افزار خوب. آن را تبدیل به نرم افزار دزدی دریایی به یک فرصت فروش.

بازاریابی ویروسی خوب است کمی در مورد برنده شدن قلب و ذهن. آن است که به طور گسترده ای تبلیغ به عنوان راه های جدید برای افزایش نفوذ در بازار و ایجاد آگاهی نام تجاری در فضای اینترنت است. بازاریابی ویروسی است که در مورد به هدر رفتن وقت مردم را; آن است که به جای در مورد دادن چیزی است که می خواهید به صرف زمان در. آن است که نه تنها با قرار دادن خود در خارج وجود دارد با برخی از اطلاعات رایگان است اما استفاده از آن به “خنکی” عامل توسط مردم به نوشتن در مورد شما و به گسترش این کلمه در این مورد آی فون. بازاریابی ویروسی است که همیشه به عنوان موثر به عنوان دیگران می گویند آن را اگر آن را به درستی انجام می شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top