افزایش فروش خود را با فرمول آیدا – قسمت 1

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on افزایش فروش خود را با فرمول آیدا – قسمت 1

افزایش فروش خود را با فرمول آیدا – قسمت 1

در کسب و کار چند چیز مهم به عنوان فروش. مهم نیست که اگر شما می خواهم به فروش و یا نه بدون فروش هیچ کسب و کار. بنابراین در اینجا یک خبر بد اگر شما نمی خواهید برای فروش, همه چیز در زندگی یک فروش. مسلما هر انسانی تعامل به معنی یک معامله مشابه به فروش.

بیکار کسی است که به دنبال یک شغل است فروش خودش. دبیرستان معلم به یاد بگیرند که چگونه به “فروش” دانش خود را به دانش آموزان خود را به منظور برای آنها را به یاد بگیرند. در یک زن و شوهر روابط وجود دارد یک روند ثابت از مذاکره

جامعه به طور کلی با این نسخهها کار تحت یک ارز ثابت ، شما به من چیزی است که من نیاز دارند و در عوض من به شما چیزی است که شما می خواهید.

اما انجام ناامیدی نیست. خبر خوب این است که فروش است برای همه! در حالی که نه هر کس است یک دنیا فروش ماهر و حرفه ای و هر کسی می تواند یادگیری و توسعه مهارت های لازم برای فروش. و آن را راحت تر از شما فکر می کنم.

به یاد بگیرند که چگونه به فروش شامل بسیاری از مناطق. هر فروش متفاوت است. آن را همان به فروش بیمه نامه نسبت به فروش یک پیتزا. هر چشم انداز را به شما تغییر استراتژی های فروش.

اما مهم نیست که چقدر متفاوت در هر فروش می شود و همه آنها به دنبال دنباله همان. گاهی اوقات آن را طول می کشد زمان برای دنباله ای برای نشان دادن بار دیگر آن را سریع و خود به خود اما آن را در حال حاضر در هر زمان.

این الگو شناخته شده است به عنوان فرمول آیدا. این برنامه های مختلف در بسیاری از مناطق از جمله روابط شخصی, تبلیغات, بازاریابی, مذاکره, طراحی, و غیره.

آن چنان بطرز شگفت انگیزی ساده و آشکار است که بسیاری از ما موفق به آن را متوجه. این ساختار فرمول به طور خلاصه:

یکttention

منnterest

Desire

یکavery

به فروش هر چیزی اولین قدم این است که به تماس با چشم انداز خود را با توجه. اگر چشم انداز خود را حتی نمی می دانم که شما وجود دارد شما احتمال موفق بودن در حال تهی. هدف اصلی از کمپین های تبلیغاتی است و نه فروش آن را به ما تماس بگیرید توجه است.

هنگامی که شما چشم انداز توجه شما را به تولید علاقه شما که می خواهید به فروش می رسانند. بهره فکری و روانی مشخصه و کاملا بی ثبات یکی. این نشان میدهد برای تولید یک رشته خاص از روی کنجکاوی است که چشم انداز خود را می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آنچه شما در حال نشان دادن به او و یا او.

گام بعدی این است که برای بیدار کردن میل که به معنی یک جنبه عاطفی. میل زمانی است که مشتری خود را می خواهد برای به دست آوردن و یا دارای محصول و یا خدمات شما به فروش است. آن را نشان دهنده یک ارتباط شخصی لینک به شما ارائه دهد. وجود دارد در مجموع اعتقاد در بخشی از مصرف کننده. تمایل به لذت بردن از مزایای که آنچه شما ارائه.

و آخرین اقدام نشان دهنده بسته شدن در فروش. می تواند هر چیزی از یک خرید یک قرارداد و حتی لرزش دست. اما چیزی که مهم است به یاد داشته باشید این است که اگر تولید این عمل تمام سه مرحله قبلی بوده اند را برای هیچ چیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top