اشتباه است که صاحبان باید آگاه باشید در حالی که راه اندازی برنامه خود را

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on اشتباه است که صاحبان باید آگاه باشید در حالی که راه اندازی برنامه خود را

اشتباه است که صاحبان باید آگاه باشید در حالی که راه اندازی برنامه خود را

[ad_1]

در حالی که در حال توسعه یک برنامه تلفن همراه شد نسبتا آسان با توجه به حمایت و توسعه خدمات از صالح شرکت های توسعه نرم افزار راه اندازی آن در بازار با موفقیت نیست cakewalk. با توجه به همیشه در حال تغییر روند بازار و غیر قابل پیش بینی رفتار کاربر برنامه ساز نمی تواند به سادگی فرض کنیم که برنامه خود را با تبدیل شدن به پیروزی به زودی پس از راه اندازی آن. حتی کوچکترین اشتباه در استراتژی می تواند یک ضربه بزرگ راه اندازی نرم افزار. خوشبختانه وجود دارد میلیون ها نفر از برنامه های در حال حاضر سرگردان در بازار که موفق انتشار توسط بازاریابان خود را نشان داد و دیگر چیزهایی که برای جلوگیری و یا آنچه که به خوبی کار می کند در حالی که راه اندازی برنامه. دقیقا ساخت یک برنامه راه اندازی موفقیت این است که به سادگی ترجمه buzz به یک واقعیت با تعداد زیادی از نصب و یا فروشگاه خوب رتبه بندی. مطمئن شوید که یک برنامه سر به سوی موفقیت بعد راه اندازی آن در اینجا برخی از اشتباهات معمول برای جلوگیری از.

نادیده گرفتن قبل از راه اندازی اهمیت

این غلط است که فکر می کنم که فعالیت های ارتقاء پس از شروع یک برنامه انتشار در فروشگاه وجود دارد اما نیاز به یک برنامه ریزی از قبل برای ترویج آن است. در نظر گرفته شده و تحقیقات بر روی کاربران بخش و برنامه ریزی برای ارتقاء آن بر این اساس کمک در شناخت عصب بازار هدف. این می تواند کمک به تغییر در هر کسب و کار و تاکتیک برای درخواست پیوستن به آنها را. ایجاد قبل از راه اندازی شایعه از طریق رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ویروسی مفید است بیش از حد در اجازه دادن به کاربران به دانستن آنچه که آنها را در انتظار در این برنامه و دعوت از هر پیشنهادی از ایده های آنها.

مشرف ASO

بسیاری از صاحبان برنامه چشم پوشی ارتباط ASO (فروشگاه برنامه بهینه سازی) استراتژی های قبل از راه اندازی تفکر که به آن نیاز دارد برخی از بودجه خاص است. که نه دقیق مورد و بنابراین صاحبان نباید نادیده گرفت ASO به خاطر موفقیت خود را به برنامه. بهینه سازی کلمات کلیدی در توضیحات یا عنوان و یا با استفاده از برخی از رقابتی بینش به معیار نتایج خود را در نهایت کمک به آنها دستیابی به دید بالاتر در فروشگاه.

ضعف بازاریابی محتوا

بسیاری از صاحبان بار که عمده راه برای به دست آوردن بازار برای خود نرم افزار است که توسط مردم در مورد آن صحبت کنید. آن است که به طور گسترده ای توصیه می شود برای بازاریابان برای پیدا کردن وب سایت, وبلاگ, انجمن و یا جوامع به دنبال هدفمند کاربران و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد نرم افزار خود را راه اندازی از طریق برخی مدبر محتوا. آنها می توانند با استفاده از این مطالب به برخی از دزدکی حرکت کردن قله ها از خود نرم افزار قرار دادن فیلم ها و یا تصاویر از ویژگی های خود را به آنها را تشویق به استفاده از آن.

درک قدرت فروشگاه رتبه بندی و بررسی

یکی از مبرم حقیقت این است که بررسی و رتبه بندی به نظر می رسد ارگانیک و دیگران را تشویق به نصب برنامه. صاحبان نمی خواهد که خود را رتبه بندی ستاره قابل رویت تا زمانی که آنها دریافت پنج شماره از بررسی از کاربران برای اولین بار. کسی نمی تواند به سادگی شروع به گرفتن نظرات پس از راه اندازی آن نیاز به رسیدن از طریق ایمیل و یا هر رسانه دیگر به همه آزمایشکنندگان بتا کاربران و یا طرفداران این برنامه است. بیشتر اجرای برخی از استراتژی های مانند در-نرم افزار پیام یا هشدار از طریق فشار هل می دهد که هر کاربر فعال به بررسی برنامه های موثر در درآمد خوب بررسی برای رتبه بهتر در نتایج آلی.

نادیده گرفتن این اشتباهات رایج در حالی که راه اندازی یک برنامه می تواند به معنای واقعی کلمه منفجر کردن خود برنامه سرمایه گذاری و آن را از پایه جدا از هم در رقابت است. در حالی که کمی جهل می توانید همه چیز را در جهت اشتباه بودن ناظر و کمی توجه به این استراتژی می تواند به دور زدن تمام امکانات از شکست از برنامه جدید خود را سرمایه گذاری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top