از گوشت های گیاهی: این یک سبک زندگی انتخاب

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on از گوشت های گیاهی: این یک سبک زندگی انتخاب

از گوشت های گیاهی: این یک سبک زندگی انتخاب

به عنوان یک غیر گیاهی شما بوده ام عادت به خوردن گوشت تمام زندگی خود را. در نتیجه بدن شما معتاد به آن گروه از مواد غذایی. هنگامی که گوشت حذف شده است برخی از افراد ممکن است تجربه قابل برداشت چیزی شبیه به ترک کافئین و سیگار کشیدن. این مهم است که بدانید که مواد شیمیایی و هورمون ها به طور منظم مورد استفاده در تولید مواد غذایی حیوانات. از جمله هورمون تزریق به گاو خود را برای افزایش تولید شیر و طول شیردهی و به عنوان بسیاری از شش نوع هورمون مورد استفاده در تولید گوشت روند به رشد در دام است. به عنوان بدن خود را rids خود را از این سموم که ساخته شده است تا از سال از مصرف گوشت خروج تاثیر می گذارد نه تنها بدن خود را اما حالت عاطفی خود را به عنوان به خوبی.

خبر خوب این است که پس از خروج از گوشت کامل است و شما با موفقیت انتقال به یک زندگی گیاهی, شما احساس خواهد شد به طور قابل توجهی بهتر در روز. به عنوان شما همچنان خود را با رژیم غذایی بدون گوشت بدن شما شروع به التیام است. شما تبدیل خواهد شد سالم بیشتر احتمال دارد به مبارزه با باکتری های مضر که باعث می شود شما بیمار و بیولوژیکی قوی تر از همیشه قبل از. به عنوان بزرگ به عنوان همه این برای تلفن های موبایل, کسانی که فقط روشن باشد و یا به فکر انتخاب گیاهخواری بدون شک برخی از نگرانی های تغذیه ای است که نیاز به خطاب قبل از ساخت سوئیچ.

بیایید نگاهی دقیقتر به برخی از این مسائل مربوط به سلامت و چگونه می توان آنها را خطاب.

مشترک نگرانی های سلامت

چون گوشت گاو و مرغ یافت شده است که مواد مغذی متراکم و بسته بندی شده پر از پروتئین و ویتامین های ضروری به این سوال که بیشتر پرسیده شده توسط کسانی که مایل به تبدیل شدن به گیاه خواری است: “من به اندازه کافی پروتئین؟” جواب کوتاه بله است. در اینجا برخی از منابع بزرگ meatless پروتئین:

  • غلات سبوس دار

  • توفو

  • لوبیا

  • عدس

  • آجیل و دانه ها

  • تخم مرغ

  • محصولات لبنی کم چرب

برخی از این ممکن است تعجب کنید اما این درست است! وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می کند که 10-35 درصد از رژیم غذایی خود بود متشکل از پروتئین و با ترکیب یک یا چند گیاه مبتنی بر پروتئین ها شما باید خود را حمایت از مصرف پروتئین روزانه در بهترین راه ممکن است. این گیاه بر اساس پروتئین نمودار به شما کمک خواهد کرد برای تبدیل شدن به آشنا با بهترین مواد غذایی برای شیوه زندگی جدید خود را.

برخی دیگر از مواد مغذی است که به سوال آمده به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی گیاهی هستند:

  • آهن – آن را به طور کامل ممکن است برای دیدار با خود را از آهن مصرف مورد نیاز گیاهی منابع. ترین نان و غلات غنی شده با آهن در فرایند تولید وجود دارد اما دیگر منابع طبیعی آهن مانند اسفناج و کلم بروکلی و دیگر تیره و سبزی های برگ دار; میوه های خشک و آلو; دانه کدو و کنجد و ملاس blackstrap. آماده سازی مواد غذایی خود را در وسایل آشپزی آهن نیز کمک به افزایش آهن خود را مصرف.

  • کلسیم — این است که بسیار ضروری برای یک سیستم ایمنی سالم و قوی استخوان و اکثر گیاه خواران می تواند نیازهای خود را USDA توصیه می شود روزانه مقدار 1000mg با کم چربی و بدون چربی محصولات لبنی مانند شیر و پنیر و ماست. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که شامل غنی شده از کلسیم نان و غلات به رژیم غذایی خود را. وجود دارد چند گیاه مبتنی بر منابع کلسیم نیز مانند سبز تیره سبزیجات برگ دار مانند کلم و اسفناج خردل و شلغم یا collard greens; میوه های خشک مانند انجیر; دانه آفتابگردان, کلم بروکلی و bok choy.

  • ویتامین D بدن شما نیاز به کلسیم کافی به منظور جذب ویتامین D پس هر دو به همان اندازه مهم در یک رژیم غذایی گیاه خواری. وجود دارد بسیار کمی از مواد غذایی طبیعی منابع که شامل ویتامین D اما ترکیب مواد غذایی مانند ویتامین D غنی شده, شیر و غلات و حبوبات و تخم مرغ و قارچ و توفو و پنیر ریکوتا را به رژیم غذایی روزانه خود اطمینان را به شما نمی خواهد تبدیل به کمبود این ماده مغذی مهم است. همچنین توصیه می شود که شما دریافت دوز سالم از نور خورشید خود را برای تشویق خود بدن ویتامین D تولید می باشد. اضافه کردن یک مکمل ویتامین D به رژیم غذایی خود گزینه دیگری است.ساخت این مواد غذایی طبیعی بخشی از رژیم غذایی روزمره خود را کمک خواهد کرد که شما انتقال به تبدیل شدن به یک گیاه خوار در زمان کمتر از شما فکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top