از بین بردن موارد منفی از اعتبار فایل

دسته‌بندی نشدهLeave a Comment on از بین بردن موارد منفی از اعتبار فایل

از بین بردن موارد منفی از اعتبار فایل

[ad_1]

وجود وکیل مدافع و تعمیر اعتباری “درمانگاه” که ادعا می شود قادر به حذف موارد منفی از فایل های اعتباری خود را. خدمات پر هزینه است با برخی از ارائه دهندگان شارژ تا 3500 دلار. آن را برای تلفن های موبایل بزرگ در تئوری زیرا آنچه که چند هزار دلار برای تعمیر اعتباری ؟ مشکل با این سرویس این است که مصرف کننده پرداخت پول و فایل های اعتباری خود را همیشه تعمیر.

در مورد فایل های اعتباری خود را – چه شما ممکن است بدانید

هر مورد ذکر شده در گزارش اعتبار خود را باید ثابت شود. اگر اعتبار دفتر بررسی یک مورد و نمی توانید بررسی کنید که آن گزارش شده است به درستی و سپس باید آن را حذف از فایل خود را که آیا آن درست است یا نه.

هر زمان که منفی وجود دارد مورد در گزارش اعتبار خود را, شما می توانید به چالش و یا انکار منفی گزارش در هر زمان. اگر این مورد را نمی توان تایید در مقدار مناسب از زمان باید آن را حذف از گزارش اعتبار. مسن یک مورد بهتر است شانس خود را که آن را نمی خواهد موفقیت دوباره تایید کرده است. طلبکاران همیشه حفظ سوابق خوب فراتر از یک یا دو سال.

چگونه برای به دست آوردن یک منفی آیتم حذف شده از گزارش اعتبار خود را

این روش به موارد منفی برداشته شود اگر آنها نادرست است مستقیم به جلو. برخی از گرفتن یک آیتم حذف شده است که به سادگی موفق باشید اما اگر شما به دنبال مراحل شما را افزایش می دهد شانس خود را از داشتن این موارد منفی برداشته شود.

نکته: ارسال اختلافات خود را در طول شلوغ ترین زمان از سال برای دفاتر اعتباری. ارسال آنها را در طول ماه نوامبر یا دسامبر و اگر اختلاف نیست تایید در زمان آن را به حذف از فایل های اعتباری خود را.

گام اول: به دست آوردن یک کپی از گزارش اعتبار خود را – یکی از Equifax یکی از Esperian و یکی دیگر از ترانس اتحادیه. شما می توانید یک کپی از هر اعتبار دفتر به صورت رایگان در هر 12 ماه.

گام دوم: نقد و بررسی هر یک از گزارش ها و پیدا کردن هر گونه موارد منفی.

گام سوم: با استفاده از اعتبار اداره اختلاف فرایند (گاهی اوقات آنلاین گاهی اوقات یک فرم چاپ شده) به اختلاف هر و همه موارد منفی.

گام چهارم: موارد مورد اختلاف در حال حذف و یا اصلاح شود.

گام پنجم: برای هر گونه موارد منفی باقی مانده در گزارش اعتبار خود را, شما می توانید سعی کنید به مذاکره با طلبکاران قادر به پرداخت پایین به پرداخت حساب کردن طلبکار باید پس از گزارش این مورد به اعتبار دفتر به عنوان پرداخت می شود و تغییر آن به یک امتیاز مثبت است.

حقوق مصرف کننده تحت قانون اعتباری گزارش عادلانه

قوانین فدرال در مصرف کننده به نفع وقتی که می آید به گزارش های اعتباری. تحت قانون اعتباری گزارش عادلانه وجود دارد 5 پایه حقوق داده شده به هر مصرف کننده:

1. شما ممکن است چالش دقت و صحت اطلاعات در گزارش اعتبار خود را در هر زمان.

2. هر آیتم شما چالش باید بررسی شود (و دوباره بررسی) بدون هزینه برای شما.

3. همه به چالش کشیده موارد باید بررسی شود ظرف 30 روز زمان و یا آنها باید حذف شده از فایل را بلافاصله.

4. اگر خطاهای یافت شده در جریان تحقیقات دفتر اعتباری است که نیاز به حذف یا اصلاح این مورد در فایل های خود را بلافاصله.

5. اگر اعتبار دفتر بررسی می یابد و موارد منفی به طور صحیح مصرف کنندگان می توانید به جای مصرف کننده بیانیه به عنوان بخشی از گزارش اعتبار خود را به عنوان توضیح برای هر پرس و جو ساخته شده به فایل های اعتباری خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top